Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kenapa? Rindukan sayakah? – Respon Neelofa Bila Dikatakan Namanya Senyap Tanpa Kontroversi Panas

Sejak awal tahun ini, selebriti popular Neelofa ditimpa dengan satu demi satu kontroversi baik daripada kisah peribadinya sehinggalah isu pelancaran tudungnya yang mendapat pelbagai reaksi daripada netizen.

Advertisement

Namun, sejak kebelakangan ini, nama Neelofa ibarat sepi seketika tanpa sebarang gosip ataupun cerita panas mengenainya. Ibarat macam orang ramai dahagakan pula kontroversi melibatkan dirinya.

Neelofa sebenarnya tidak hilang kemana-mana pun, tetapi hanya ingin melakukan perkara yang lebih baik serta berfaedah sepanjang bulan Ramadhan yang penuh keberkatan dan meluangkan masa bersama keluarga tercinta.

Kenapa? Rindukan sayakah? Tak adalah.. saya cuma berniat mahu melakukan perkara-perkara yang baik sepanjang bulan Ramadan ini.

Sebenarnya memang setiap tahun apabila tiba sahaja bulan puasa, saya sedaya upaya akan cuba mengosongkan jadual kerja. Itu termasuklah tidak menerima sebarang jemputan untuk berbuka puasa di luar kecuali ia sangat penting dan saya tidak dapat mengelak. Tujuan utama saya adalah mahu bersama-sama keluarga sepanjang Ramadhan ini.

Neelofa akui jiwannya dipenuhi dengan ketenangan pada bulan mulia ini. Bila ada kontroversi, ramai pula yang mengecam, bila senyap tertanya mana pula perginya Neelofa, sampai sesetengah itu tidak senang duduk kalau Neelofa tiada kontroversi yer, macam-macamlah kerenah netizen.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

64 Comments

  1. nahhhh

    June 13, 2018 at 10:26 pm

    not at all. we’re very glad we don’t hear from u this past month. pls continue staying outta the radar. tq.

  2. Anonymous

    June 12, 2018 at 12:05 am

    Euw! Next??

  3. fishball

    June 11, 2018 at 11:00 pm

    siapa lah manusia bodoh yang cakap rindu tu lol

  4. Hey

    June 11, 2018 at 4:33 pm

    Semua comment negative. Kesian pulak aku kat mereka semua ni. Nampak sangat hati tu hitam di bulan Ramadhan ni. Semoga semua comment sakit hati semua ni di berikan hidayah. Aminnnn..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top