Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kenapa Perlu Menyibuk? Itu Privasi Saya – Sharnaaz Ahmad

Minggu ini, bahkan saat ini hubungan Sharnaaz Ahmad dan kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila cukup hangat diperkatakan apatah lagi selepas Nabila ada memuat naik foto mesra mereka selain meluahkan isi hatinya terhadap aktor berbadan sado itu.

Advertisement

Mengenali Sharnaaz sebagai seorang yang tidak suka berbicara soal peribadinya kepada umum,  Sharnaaz  menerusi portal Kosmo! menegaskan tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa bersama Nabila ataupun dengan mana-mana wanita setakat ini.

Tidak. Kalau mahu bertanya soal peribadi dan lebih-lebih lagi cinta, saya tidak mahu komen. Setakat ini, saya memang tiada hubungan istimewa dengan mana-mana wanita. Saya memilih untuk tidak mengulas lanjut kerana berasakan perkara sebegini sepatutnya tidak diperbesarkan.

Pada saya, sekarang terlalu ramai peminat yang kolot pemikiran. Kalau seseorang artis itu buat sesuatu yang mana melibatkan hal privasi, mengapa perlu menyibuk? Masing-masing ada hidup sendiri.

Buat Sharnaaz apa sahaja yang dimuat naik oleh Nabila ke laman sosial adalah hak serta privasi wanita berkenaan dan beliau tidak boleh menentukan setiap tindakan Nabila.

Itu privasi dia. Dia mahu buat apa, letak gambar apa dan kapsyen apa sekali pun, itu terpulang kepada dia. Saya tidak boleh campur tangan sebab itu hidup dia, bukan hidup saya.

Mungkin setiap orang ada privasinya sendiri, tetapi sudah lumrah kehidupan sebagai artis pasti ada sahaja orang yang ingin tahu tentang kisah peribadi anda. That’s the price you have to pay. Lagipun tidak dapat dinafikan memang nampak kemesraan Sharnaaz Ahmad dan Nabila, tentu orang ramai tertanya-tanya bukan?

Sumber Berita: Kosmo

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top