Kenapa Perempuan Melayu Senang Kena Rasuk?

Trending

Kenapa Perempuan Melayu Senang Kena Rasuk?

rasuk perempuan

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adalah gadis melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salah nya…

Advertisement

Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

Kes histeria di sekolah kat BSB… ..Misteri di Asrama Puteri terjawap!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sek itu. Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya!

Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!! Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

“Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!” Kenapa gadis Melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam???”

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab…

Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan Tak Menarik Hati, Tiada Memikat”, “Kalaulah Memang, Tak Mungkin Aku Tertarik, Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK.

Hahaha. Kan dah kena. Hik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

32 Comments

  1. zam

    November 22, 2010 at 7:30 pm

    ek ele ingatkan betul2 la tadi..buat aku suspen je..hehehe

  2. lawakkenta

    November 21, 2010 at 4:15 pm

    BENGONG…!!!

    penat aku bacer jer..

  3. aku

    November 5, 2010 at 10:33 pm

    lawak cara lama…hampir basi

  4. DanceWithGhost

    September 13, 2010 at 4:26 pm

    Hahaha… Lucu tp x lucu sangat lah.
    Sapa suh c Jamal bikin tuh lagu?? Mentang2 lah suara dy merdu… tgk hantu pun cari peluang nak nyanyikan lagu tuh! hiks,hiks,hiksss….

  5. maria yang

    September 8, 2010 at 9:57 am

    JIN PUN DGAR LAGU KER???

Loading...