October 17th, 2019

Sejak kebelakangan ini, jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri dan isterinya, Datin Seri Nur Shahida sering memuat naik luahan sedih menerusi akaun Instagram masing-masing. Seakan menggambarkan masalah berlaku di dalam rumah tangga.

aliff syukri sindir isteri

Terbaru, Aliff memuat naik sekeping foto dia bersama anak-anak dan ibunya tanpa kehadiran isteri. Malah, kapsyen pada gambar tersebut memberikan bayangan ada kalanya hidup bersendirian tanpa pasangan terasa lebih bahagia.

aliff syukri sindir isterialiff syukri cerai

Tidak berdiam diri, Shahida tampil memberikan komen mengenai ‘sindiran’ suaminya itu, mempersoalkan tindakan Aliff mengolah kembali kapsyen yang ditulis sebelum ini.

Rata-rata netizen tertanya apakah kapsyen yang ditulis oleh Aliff.  Namun, ada netizen yang mendakwa dia sebelum ini menulis, “bersendirian lebih baik daripada dengan seseorang yang tidak melakukan apa-apa”

“Lupa diri bila senang, tidak hargai

dan sindir isteri”

aliff syukri cerairumah tangga aliff syukrialiff syukri sindir isteridatin shahidaaliff syukri isterialiff syukri hargai isterialiff syukri

“Harap Datin Shahida bersabar”

aliff syukri isterialiff syukriSedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula suami isteri. Ingat kembali saat manis dan susah senang bersama dan hargailah isteri tercinta. Sama-sama kita doakan yang baik-baik buat pasangan ini, semoga kemelut rumah tangga mereka menemui jalan penyelesaian yang terbaik.


18 responses to “Kenapa Edit? Biar Satu Malaysia Tahu – Datin Shahida Bidas Sindiran Aliff Syukri Di Instagram”

  1. M says:

    Aduiiii rosak rosak byk btul batu api… Malu doh … Diam sudah ..

  2. datin wanabe says:

    rumah tangga sdri jgn di jaja ya dato oii. tp kn.. ksian nye datin. tatkala dri tidak dihargai lg. tgh mengandung lg.. ya Allah peritnye. duit byk pn terasa sedeh dlm hati ble suami sndri bsikap mcm tu. ape dia ingat beranak xsakit?? xde yg pnah meninggal?? ade je suami yg syg sgt kt isteri. mcm mne blaku pn tetap isteri dlm hati. harap dato jdi la lelaki yg mcm tu

  3. Anonymous says:

    belum pernah ada cinta didalam kehidupan manusia sepjg masa bahagia tanpa airmata.

  4. Ashira says:

    Terlalu banyak iklan si nara nie , nak baca mcm mana tah .. makin lama makin melampau sikit2 kat tepi tu dah lah

  5. joe says:

    biar itu rumahtangga dia…sibuk komen2 mcm bagus…kau dah kahwin ke, belum ke..jgn sesekali masuk campur rumahtangga org…

Loading...