Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kenapa Babitkan Saya? – Almy Nadia

Masih lagi bercerita mengenai kontroversi di antara Almy Nadia, Fizz Fairuz, Azlyn Massiela dan Ramli. Semalam, menerusi Berita Harian, Azlyn mendakwa yang Fizz Fairuz masih bertemu Almy Nadia walaupun hubungan mereka berdua sudah semakin serius bercinta.
almy nadia

Menurut Azlyn, Almy Nadia pernah memakai baju sejuk yang dibeli oleh Fizz Fairuz buatnya ketika sama-sama menjaya sebuah program di Korea. Namun begitu, Almy Nadia hairan mengapa namanya dikaitkan secara tiba-tiba oleh Azlyn. Kata Almy:-

Advertisement

Saya tidak tahu motif Azlyn dengan memetik nama saya pula dalam permasalahan mereka sedangkan sejak awal lagi, saya terkejut apabila mengetahui Fizz sudah bertunang walaupun hubungan kami masih tergantung tanpa jawapan. Tapi, saya optimis dan sentiasa positif menganggap semua dugaan Allah.

almy nadiaKesian pulak Abang Nara kat si Almy nie. Tak pasal-pasal terbabit pulak. Padahal secara logik memang tak bersalah langsung. Abang Nara suka dengan kata-kata Almy Nadia di bawah:-

Kini apabila mereka berdepan kontroversi, saya pula dibabitkan sama. Saya tidak mahu mengulas lanjut mengenai dakwaannya mengenai saya dan Fizz masih bertemu ketika mereka sudah pun serius. Semua itu terlalu peribadi dan langsung tidak sepatutnya membabitkan saya. Memang tidak masuk akal dan saya tidak mahu komen panjang.

Memang betul pun tak masuk akal. Almy Nadia yang sebenarnya sepatut terasa dianiaya ketika ini. Tup-tup si Azyln nie nak salahkan Almy pulak. Sewajarnya, Azlyn selesaikan dulu kontroversi mengenai status dirinya. Takkanlah dah pernah kahwin pun boleh tak tahu. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top