Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kemewahan Che Ta Tak Perlu Dipertikai – Ayu Raudhah

Kehidupan mewah Rozita Che Wan sekeluarga sering kali menjadi topik perbualan orang ramai. Ramai yang cemburu, dengki dan mempertikaikan kekayaan pelakon ini. Ada jua yang mempersoalkan dari mana datangnya kemewahan tersebut. Mulut orang memang sukar untuk ditutup. Iyerlah, bila Che Ta selalu pergi oversea, beli hadiah mahal-mahal untuk anak dan bawa photographer ketika bercuti, confirmlah ramai yang akan dengki.

che ta

Advertisement

Adik kepada Rozita Che Wan, Ayu Raudhah melahirkan rasa kasihan melihat kakaknya itu yang sering dikutuk dan dipersoalkan mengenai kemewahan dimiliki. Menurut Ayu Raudhah, kejayaan Che Ta bukanlah datang bergolek, sebaliknya kakaknya itu bekerja keras sehingga tiada masa untuk diri sendiri. Kata Ayu:-

Saya kasihan tengok dia yang sering dikritik. Bagi saya, kemewahan yang dimilikinya sekarang ini adalah hasil usaha dia yang dia lakukan selain tidak pernah tahu erti penat.

Apa-apa pun saya tumpang gembira dengan kehidupannya dan keluarga melihat mereka sudah ke tahap itu (mewah). Saya dan adik beradik lain juga mahu mengikut jejaknya menjadi ahli perniagaan yang berjaya

ayu raudhahSebelum ini Che Ta pernah memaklumkan yang dia tidak kisah langsung tentang apa yang diperkatakan oleh orang lain mengenainya. Pada pendapat Abang Nara, kita selaku orang luar hanya melihat kemewahan Che Ta tanpa mengetahui penat lelah serta usaha yang dilakukannya untuk sampai ke tahap itu. Kalau kita pun nak berjaya, kenalah berusaha macam Che Ta. Janganlah mendengki je. Kalau Che Ta boleh buat, mengapa kita tidak boleh? Tak gitu? Sumber Mstar Online.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top