Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kembali Aktif Di Instagram, Peminat Luah Rasa Rindu Pada Da’i Syed

Selepas beberapa hari dibebaskan daripada tahanan reman berikutan dakwaan jenayah seksual, kini pendakwah muda Da’i Syed dilihat kembali aktif di laman Instagram.

Advertisement

Hal ini demikian kerana kerana, meninjau di Insta Storynya, Syed tampil berkongsi  beberapa nukilan seakan menggambarkan isi hatinya sepanjang ditahan pihak berkuasa tempoh hari.

Bahkan, penyanyi Ryan Deedat yang juga temannya juga tidak ketinggalan memuat naik video sedang menjamu selera bersama pendakwah tersebut di laman TikTok.

@ryandeedat

special guest for you guys #daisyed #tiktok #foryoupage @daisyed

Advertisement

? original sound – Ryan Deedat – Ryan Deedat

Menerusi perkongsian itu, jelas kelihatan wajah ceria Syed yang sempat mengalunkan sedikit lagu berbahasa Arab buat para pengikut yang merinduinya.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen dilihat tidak segan menzahirkan perasaan rindu buat jejaka tersebut. Malah, mereka juga berharap agar Syed terus tabah menghadapi segala ujian dan cabaran yang melanda dirinya.

Sumber: Oh My Media 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 Comments

  1. Anonymous

    December 23, 2020 at 2:31 pm

    ni kalau kene rogol mmg rela je ni…lps tu x pyh acah2 nk jd mangsa sgt..sendiri y menyerah diri…syed ni pun bl tgk rmai perempuan2 y support dia mulaa laa dia atur strategi..y bodoh perempuan..

  2. Pemerhati

    December 23, 2020 at 1:30 pm

    Seram lah dol budak2 sekarang. Perogol manipulator sweet konon ni jadi pujaan. Berkawanlah dgn penjual minyak wangi agar wanginya melekat padamu. Berkawan dengan perogol lama2 you’d think what he did is right. You’d started to blame the victim. Eh, orang psiko ni.. byk cara nak play victim woi. Lagi2 yg mempermainkan agama.

  3. anonymous

    December 23, 2020 at 12:07 pm

    yg si jantan ni pun tak serik2 aku rasa kau elok kena kurung dlm jel lah elok,jadi imam beribu pahala dapat

  4. Anonymous

    December 23, 2020 at 11:58 am

    halah2 perempuan2 ni pun.. bukan main lah korang nak rindu bagai. mmg x susahlah kalau nk ‘terpedaya’ diajak makan, dibawa pulang ke rumah… lepas tu tetiba ‘ternoda’ pula.. korang tengok sendirilah perangai perempuan2 gedik ni. cis! takdelah nk 100% salah lelaki sgt…

  5. kak kiah

    December 23, 2020 at 11:20 am

    PELIK2 JE MANUSIA. ADE YG MENYOKONG

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama