“Kemain Menggeletis Alep Sokri” – Sakan ‘Lap Dance’ Atas Riba Wanita, Netizen Suruh Roslan Shah Ingat Insiden Pitam

Hiburan

“Kemain Menggeletis Alep Sokri” – Sakan ‘Lap Dance’ Atas Riba Wanita, Netizen Suruh Roslan Shah Ingat Insiden Pitam

Perkongsian Roslan Shah yang lebih mesra dipanggil Cik Lan oleh pengikutnya di Instagram mendapat perhatian segelintir individu.

Menerusi posting itu, Roslan mengucapkan terima kasih kepada usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri dan isteri, Datin Seri Nur Shahida atas pemberian gelang mewah kepadanya.

Advertisement

Selain video gelang itu, turut dimuat naik bersama sekeping foto swafoto mereka serta satu lagi rakaman menunjukkan mereka bertiga dan beberapa individu lain sedang berseronok.

Rakaman tersebut menunjukkan Roslan sedang menari sambil disaksikan pasangan usahawan D’herbs itu dan beberapa individu lain.

Dia kemudian dilihat seperti bergelek dan ‘lap dance’ di atas riba seorang wanita yang berada di depannya.

Aliff Syukri yang berada di situ turut melompat keseronokan melihat aksi Roslan itu sebelum isterinya menegur supaya memberhentikan aksi terbabit.

Seorang netizen sempat memberi komen terhadap tarian Roslan itu di mana katanya ia tidak sesuai kerana ditonton oleh kanak-kanak.

Rasa macam kurang sesuai persembahan cik lan sebab ada kanak-kanak dan beri contoh yang tak baik.. Ini dikira termasuk dalam “soft p*rn” Cik Lan.”

Menerusi komen di satu forum pula, mereka mengingatkan tentang kejadian di mana dia pernah pitam kerana tekanan darah tinggi ketika menjadi tetamu program Wanita Hari Ini (WHI) yang disiarkan secara langsung, Februari lalu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

shima
3 bulan lalu

(VIDEO) "Kau Je Betul" - Baby Shima 'Explain' Isu Menari Gelek Masa 'Open House' Tapi Netizen Kecam Balik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    August 4, 2022 at 10:32 pm

    bapok longkang

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...