Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Keluarga Tak Akan Habiskan Duit Untuk Undi Saya – Nina AF2014

Konsert minggu lalu menyaksikan Nina tersingkir jua daripada AF2014. Menariknya ramai berpendapat yang Nina wajar tersingkir lebih awal kerana prestasinya yang tidak seberapa. Namun setiap kali undian ditunjukkan, Nina jarang mendapat tempat terbawah. Ini sekaligus menyebabkan timbul desas-desus yang menyatakan keluarga Nina berhabis puluhan ribu ringgit undi mengundi dirinya bagi memastikan Nina terus kekal di dalam AF2014.

nina af2014

Advertisement

Menerusi portal Murai hari ini, Nina menerangkan yang desas-desus tersebut adalah tidak benar sama sekali. Menariknya ibu Nina sendiri lebih menggemari Firman dan Ewal berbanding dirinya. Kata Nina:-

Saya tak sangka ada rupanya cerita-cerita macam ni, apa yang saya boleh komen ia adalah tidak benar sama sekali, saya tahu ‘level’ keluarga saya. Mereka tidak akan berhabisan duit untuk saya untuk kekal dalam AF.

Itulah, ibu saya pun minat pelajar lain, ibu cakap dengan saya, dia pun mengundi kedua-dua pelajar (Ewal dan Firman) itu, jadi isu mengundi ni tak perlulah kita panjangkan

nina af2014

Jadi ini bermakna undian yang diterima oleh Nina selama ini adalah ‘genuine’ daripada para peminatnya di luar sana. Mungkin peminat Nina sanggup berhabis duit mengundi pelajar kegemaran mereka dan bukannya sekadar melahirkan sokongan di laman sosial sahaja. Itulah baru benar peminat sejati. Apa pun, semoga bintang Nina akan terus bersinar walaupun sudah terkeluar dari AF2014.

P.S: Perbandingan visual Paris dan New York

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top