June 30th, 2009

keluarga faizal tahir

Kadang-kadang kami pun tak sedap hati nak keluarkan gosip tentang rumah tangga artis-artis Malaysia nie. Iyerlah, rumah tangga orang manalah kita tahu cerita yang sebenarnya kan? Kang kalau salah kang buat malu jer.

Tapi dari apa yang kami dengar-dengar setelah memasang telinga, khabarnya rumah tangga Faizal Tahir sekarang nie tengah dilanda ribut kencang. Kesian kami mendengarnya. Maklumlah anak paling bongsu Faizal Tahir rasanya baru beberapa bulan jer. Kalau betul tengah dilanda badai, kesannya compem besar kat anak-anak diorang.

Harap-harap apa yang kami dengar ini hanyalah gosip belaka. Baru-baru nie pun kami ada keluarkan cerita tentang perkahwinan Lisdawati dan Fauzi Nawawi yang tengah retak. Nampaknya selain musim artis berkahwin, 2009 nie tahun keluarga-keluarga artis berantakan kot.

Buat Faizal Tahir dan keluarga, harap-harap dapat tabah dan bersabar. Kepada Faizal Tahir, buat jer press conference bagitau cerita sebenar kat wartawan-wartawan Malaysia nie. Tak baik dibiarkan gosip macam nie berleluasa. Tak gitu?


Comments are closed.

Loading...