Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GOSIPRumah Tangga Faizal Tahir Pulak Berantakan?

keluarga faizal tahir

Kadang-kadang kami pun tak sedap hati nak keluarkan gosip tentang rumah tangga artis-artis Malaysia nie. Iyerlah, rumah tangga orang manalah kita tahu cerita yang sebenarnya kan? Kang kalau salah kang buat malu jer.

Advertisement

Tapi dari apa yang kami dengar-dengar setelah memasang telinga, khabarnya rumah tangga Faizal Tahir sekarang nie tengah dilanda ribut kencang. Kesian kami mendengarnya. Maklumlah anak paling bongsu Faizal Tahir rasanya baru beberapa bulan jer. Kalau betul tengah dilanda badai, kesannya compem besar kat anak-anak diorang.

Harap-harap apa yang kami dengar ini hanyalah gosip belaka. Baru-baru nie pun kami ada keluarkan cerita tentang perkahwinan Lisdawati dan Fauzi Nawawi yang tengah retak. Nampaknya selain musim artis berkahwin, 2009 nie tahun keluarga-keluarga artis berantakan kot.

Buat Faizal Tahir dan keluarga, harap-harap dapat tabah dan bersabar. Kepada Faizal Tahir, buat jer press conference bagitau cerita sebenar kat wartawan-wartawan Malaysia nie. Tak baik dibiarkan gosip macam nie berleluasa. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top