[Kelakar] Apabila Perasaan Di Depan Lensa Kamera Tidak Sama Dengan Perasaan Sebenar (Gambar)

Trending

[Kelakar] Apabila Perasaan Di Depan Lensa Kamera Tidak Sama Dengan Perasaan Sebenar (Gambar)

Sekali tengok gambar di atas, mungkin ramai yang menganggap pasangan ini adalah merupakan satu pasangan yang bahagia kerana dapat dilihat akan kebahagian pada raut wajah mereka di dalam gambar tersebut. Namun bernarkah mereka ini pasangan yang bahagia seperti yang dapat dilihat?

Advertisement

Baru-baru ini netizen telah digemparkan dengan gambar penuh di atas yang telah dimuat turunkan di sebuah papan buletin di luar negara. Ada yang tertawa dengan gambar tersebut, dan ramai juga yang terkejut. Korang rase apa ya ?? Jom tengok gambar penuh tu kat bawah…..

↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓


↓        ↓        ↓

Seperti dapat dilihat di dalam gambar penuh di atas, pasangan ini mungkin tidak lah sebahagia yang digambarkan. Ini lah yang akan terjadi apabila perasaan di depan lensa kamera dan perasaan sebenar tidak sama sekali. Korang ada tak pengalaman macam ni??

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...