“Kekasih/Tunang Suka Maki Hamun? Tinggalkan Sebelum Terlambat.”

Trending

“Kekasih/Tunang Suka Maki Hamun? Tinggalkan Sebelum Terlambat.”

Dalam mencari pasangan, pasti ada kriteria tertentu yang diingini. Namun begitu, masa bercinta semuanya indah belaka sehingga ada yang tidak sedar pasangan bersikap mendera dan abusif. Kalau tidak didera secara fizikal, didera secara perkataan.

Dan biasanya lelaki yang gemar melontarkan kata-kata tidak manis pada pasangan biasanya selepas satu tempoh akan pandai naik tangan. Beberapa orang gadis telah memuat naik salinan skrin perbualan dalam talian mereka ke Twitter dan mereka dinasihatkan untuk meninggalkan saja pasangan yang kuat memaki hamun sebelum berkahwin.

Advertisement

Yang ini sudah bertunang:

Macam ni pun ada:

Bukan main seronok dia menghina:

“Huung tahun nak nikah dah.”

Advertisement

“Mana jumpa?”

“Sanggup bertahan?”

Apa yang diperkatakan Netizen itu ada benarnya. Sampai bila mahu bertahan dengan pasangan yang suka mendera emosi? Tidak mustahil jika berkahwin, akan didera secara fizikal pula.

Buatlah keputusan terbaik sebelum segalanya terlambat. – amazingnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...