Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Keguguran Ketika Kandungan 7 Minggu, Nubhan Dan Isteri Anggap Tak Ada Rezeki Anak Ketiga

Menganggap kehamilan untuk kali ke-3 kali ini tiada rezeki, penyanyi Nubhan reda apabila isterinya, Afifah Hidayah Tawfek dilaporkan mengalami keguguran.

Nubhan Dan AfifahSumber : Instagram Nubhan Ahamad  

Menurut Nubhan, isterinya itu mengalami pendarahan ketika kandungan mencecah usia tujuh minggu dan kini sedang menjalani proses pemulihan.

Advertisement

Difahamkan juga ini merupakan kali kedua Afifah mengalami keguguran sejak kali pertama tahun 2016 yang lalu.

Perkara itu diumumkan Nubhan menerusi sebuah hantaran di akaun Instagramnnya untuk pengetahuan peminat yang mengikuti media sosialnya itu.

Advertisement

“Tak ada rezeki anak ketiga..gugur buat kali yang kedua! Usia kandungan tujuh minggu. Tak ada rezeki baby dah keluar..jadi kena berpantang yang ringan-ringan sahaja.”

Penyanyi lagu Sekali Lagi itu turut memaparkan video reaksi ketika dia mendapat pengkhabaran awal mengenai berita kehamilan ketiga itu oleh isterinya.

Selain itu, Nubhan juga memuat naik video Afifah melakukan pemeriksaan di sebuah pusat perubatan selepas mengalami pendarahan namun kandungannya tidak dapat diselamatkan.

Meninjau ruangan komen, para peminat telah tampil mengucapkan takziah di atas kehilangan itu dan meminta pasangan ini terus berusaha dalam memiliki zuriat yang baru.

Sekadar info, Nubhan telah mendirikan rumah tangga pada Ogos 2015 dengan Afifah dan kini dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Aafiya Kamilia,4, dan Ahmad Aaffan yang kini berusia dua tahun.

SUMBER : Instagram Nubhan Ahamad
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. Proton

    February 1, 2021 at 4:54 pm

    Semoga ada rezeki lain pada masa yang akan datang. InsyaAllah

Loading...
To Top