Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Kedai Asyik Tutup, Pelanggan Tak Nampak..” Zara Zya Cari Lokasi Terbaru Untuk Restorannya

Zara Zya

Pelakon Zara Zya difahamkan sedang mencari lokasi bersesuaian untuk restorannya setelah hampir sebulan perniagaan kedai makan miliknya yang terletak di Setia Alam ditutup buat sementara waktu.

Zara ZyaSumber : Instagram Zara Zya  

Menurut pelakon drama Seadanya Aku ini, restoran yang dikenali sebagai Zara Zya Cooks kini sedang mencari tapak yang sesuai di mana lebih selesa dan selamat untuk pengunjung.

Advertisement

Tambahnya lagi, dia ada juga mendengar rungutan yang menyatakan kedai makannya itu sering dilihat tidak beroperasi dan tidak tahu lokasi yang sebenar.

View this post on Instagram

A post shared by ZaraZya (@zarazya)

“Tak dinafikan, ada juga mendengar luahan pelanggan terutamanya peminat yang datang dari jauh tanya kenapa kedai asyik tutup dan mereka tidak nampak lokasinya di mana. Suatu ketika, pekerja saya sendiri yang berada di hadapan kedai ditanya oleh seorang penghantar makanan di mana Zara Zya Cooks, padahal dia dah ada di dekat depan kedai saya.”

Enggan mengulas lanjut mengenai keberangkalian dirinya disihir, Zara Zya menjelaskan dia tidak berapa pasti mengenai hal tersebut.

Advertisement

Zara turut menjelaskan bahawa dia sentiasa mempercayai konsep qada dan qadar Allah dan segala rezeki itu datang daripadaNya.

View this post on Instagram

A post shared by ZaraZya (@zarazya)

“Apapun, saya sentiasa percaya pada qada dan qadar Allah. Insha Allah nanti ada rezeki saya akan buka di tempat baru pula.” ujar Zara ringkas.

Perkembangan terkini, pelakon wanita itu kini difahamkan semakin sibuk di set penggambaran serta aktif membuat kek di samping mengambil tempahan daripada pelanggan setia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama