Written by Bella | March 1st, 2019

Baru-baru ini kecoh, apabila secara tidak sengaja kelibat isteri Nabil Ahmad iaitu Zira Ayub dilihat berkemban ketika Nabil mengadakan sesi LIVE di akaun Instagramnya.

Menjelaskan perkara itu yang kini sudah menjadi kontroversi hangat, Nabil berkata apa yang berlaku diluar kawalannya dan tidak sengaja memperlihatkan isterinya dalam keadaan kurang sopan.

Ketika membuat rakaman, tanpa disangka isteri yang sedang berkemban melintas di belakang. Perkara itu hanya disedari selepas rakaman tamat. Isteri juga menerima pelbagai mesej pengikut di laman sosial yang menyuruh saya memadamkan video itu. Apa yang berlaku mengajar saya supaya lebih berhati-hati ketika membuat rakaman video secara langsung.

Nabil pada masa yang sama meluahkan rasa terkilan dengan sesetengah pengguna media sosial yang mengambil kesempatan dan menyebarkan rakaman mengaibkan isterinya itu.

Dia memberikan jawapan, ia sekadar hiburan. Namun, saya difahamkan video itu sudah dipadam atas desakan pelbagai pihak. Dalam hal ini, ia terletak pada budi bicara individu itu. Dia juga mempunyai ahli keluarga perempuan, bayangkan jika perkara itu berlaku kepada mereka. Apa perasaannya?

Bila bersiaran secara langsung, kadang-kadang ada perkara yang boleh berlaku diluar kawalan. Harapnya dengan penjelasan Nabil ini, tiada lagi pihak terus menyebarkan video tersebut.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 responses to Kecoh Bila Video Isteri Nabil Ahmad Berkemban Tersebar

  1. akak sado says:

    Its ok la..benda x sengaja…harap lebih berhati2 pasni..netizen pun jgn kecam nau, x sengaja kann…chill

  2. bodopiang says:

    xpe la.. sesekali belanja ..
    apa salahnya …
    kah kah kah …

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  3. Wekkkkkkk says:

    Cuaca pns sgt..a/cond pun tak berapa sejok…adjust ke 16 pling cool..tetap berkembn. Kain batik tu lgi sejok tau..mna yg biasa pkai..x kn terlucutnya wlaupun angkt anak atau angkt air setimba.
    Tpi bnda x sengja..terlalu di blkng…jdi no hal.apa2pun next hatilh..tkut terlucut lain kli.

  4. kebaboom boom says:

    Neelofa : “what say you nabil”?
    Nabil : ”Good luck”..

  5. benci thought says:

    tak heran sgt gan gossip ko 2 ekor berok boleh blah la… badan busuk bini kau tu potong stim je bikin bluekkkkkkk nak cari sensasi konon puiii

  6. Anonymous says:

    isteri haji mesti seksi……….. mesti tunjuk kepada publik nanti kalah dengan lopak tak ada cerita sensasi…. ini baru meletop…….

  7. Anonymous says:

    bini pak haji ni bila nk pakai tudung….

    • #rambutituaurat\ says:

      ntah…siti sarah pun dah pakai tudung……
      nabil ni satu je..bininya masih togel lagi……kalau pakai tudung mesti elok dan sekesai masalah

  8. Alain syuk says:

    Jgn slalu gelakkn org nabil