Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kau Tu Dah Tua, Tak Payah Nak Style Sangat – Netizen Tegur Sheila Rusly

Penerbit popular Sheila Rusly sebelum ini menjadi perhatian kerana dikecam mengenakan fesyen tidak sesuai ala-ala mak cik ketika rakaman Ketuk-Ketuk Ramadhan yang bakal disiarkan pada bulan puasa nanti.

Advertisement

Kali ini, Sheila menerusi akaun Instagramnya meluahkan rasa bengang apabila ada netizen yang mesej beliau secara peribadi dan menegur beliau untuk tidak terlalu berfesyen memandangkan usianya sudah meningkat.

Dikenali sebagai seorang yang tidak mudah terkesan dengan kritikan orang lain, Sheila akan tetap tampil dengan gaya baru asalkan fesyennya itu tidak melampaui batas dan masih mengekalkan imej seorang wanita berhijab.

Kalau anda pengikut beliau di Instagram, pasti anda tahu Sheila sering memuat naik foto penampilan beliau yang kadang-kala dikatakan agak hipster setanding anak muda sekarang. Apa salahnya berfesyen kalau sesuai dan nampak awet muda? Hehe..

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

65 Comments

  1. naz77

    March 23, 2018 at 10:52 am

    i rasa bukan masalh baju dia tapi cara pemakaian,,, slaluya org muda ni pkai apa pun ok sb dia muda lagi tp bila org da berumur pkai xbole la nk gaya sama org muda seluar ya senteng tudung plk pakai xtutup dada,,, pkai baju menonjolkan bentuk badan itu la saya rasa yg netizen xsuka,,, pe pun bole tgk cth baju aida rahim,,, cantik dan sopan.

  2. myampah

    March 23, 2018 at 7:10 am

    brgaya tutup aurat tutup aurat ke nampak dada tue wah2

  3. Gorges

    March 22, 2018 at 4:08 pm

    Yang mengutuk sheila tu aku nk tanya. klu dah beranak pinak dan usia lebih 40 tahun boleh maintain ke body mcm sheila? Ambik la yang positif. Jaga badan, berfesyen la sikit agar suami tak pandang ke lain

  4. Anonymous

    March 22, 2018 at 9:58 am

    aku suka that way she dress….

  5. zaza

    March 22, 2018 at 9:06 am

    astagfirullaallazim…..bagi saya tak salah pun orang dah berumur ni nak berstyle ke nak bergaya ke..yang penting tak menyakitkan mata…orang berumur pun ada hak nak bergaya/berstyle yer….bergaya/berstyle bukan milik hakiki orang muda ya…tak yah sempit pemikiran

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top