April 6th, 2020

Isu perbalahan antara artis dan netizen semakin hangat lebih-lebih lagi timbul dakwaan mengatakan sesetengah artis menghina netizen memiliki IQ rendah dan ibarat lembu cucuk hidung.

zarina anjoulie maafkan amyza aznan

Pendedahan mengejutkan itu dibuat oleh Zarina Anjoulie yang memuat naik foto ‘screenshot’ perbualan para artis menerusi aplikasi Telegram. Antara artis yang turut terkena tempias “peperangan” ini adalah Amyza Aznan.

Terbaru, Zarina menerusi akaun Instagramnya menasihati Amyza untuk berhenti berbalah dengan netizen di media sosial. Tidak perlu bergaduh dengan orang lain dan sebaiknya menggunakan platform media sosial untuk menyebar kebaikan dan memberikan manfaat kepada masyarakat.

zarina anjoulie maafkan amyza aznan

Jelas Zarina dia sudah memaafkan Amyza di sebalik konflik yang tercetus antara mereka sebelum ini.

Dalam pada itu, dia juga sempat berkongsi foto paparan komen yang ditinggalkan Amyza dimana dia seolah-olah melenting apabila terdapat netizen mempersoalkan “perangai sebenarnya”.

boikot amyza aznan

Terdahulu, Amyza ┬ámenerusi akaun Instagramnya menyifatkan apa yang berlaku sekarang adalah fitnah semata-mata. Dia tidak pernah berniat untuk menghina netizen tetapi berang dengan “perancangan jahat” disebalik kecaman yang dilemparkan kepada artis ketika itu. Menuduh ada seorang selebriti telah mengrekrut netizen untuk “menyerang” para artis ketika siaran langsung pihak SENIMAN yang berbicara mengenai bantuan khusus artis.


2 responses to “Kau Nak Gaduh Dengan Semua Orang Sampai Bila? – Zarina Anjoulie Maafkan Amyza Aznan”

  1. Anonymous says:

    si keding amyza xsedar dri. kesian betul

  2. Abg Dollah says:

    Amyza…buka mulut busukmu tu, i nak cirit birit dlm mulut longkangmu itu…tadi i mkn banyak chilli..kacang dan jagung dan juga kangkong…perut i berbunyi grroo grrro…buka mulut k…i dah x tahan ni

Loading...