“Kau Dah Panggil Family Aku Barua!” – Adik Shila Amzah Tak Suka Kakak ‘Dikenen’ Dengan Sharnaaz?

Hiburan

“Kau Dah Panggil Family Aku Barua!” – Adik Shila Amzah Tak Suka Kakak ‘Dikenen’ Dengan Sharnaaz?

Seperti diketahui ramai, sejak kebelakangan ini pelakon Sharnaaz Ahmad dan Shila Amzah sering kali dikaitkan bersama dan ramai yang minta untuk mereka kembali bercinta.

Advertisement

Baru-baru ini juga, Sharnaaz ada memberitahu kepada media dia tidak menghalang orang ramai untuk mendoakan perkara baik berlaku kepada hubungan mereka dan turut berterus terang bahawa dirinya ada saja berbalas mesej bersama Shila.

Walau bagaimanapun, semalam adik kepada Shila iaitu Syada Amzah yang juga merupakan seorang penyanyi ada memuat naik satu ciapan seakan-akan tidak menyukai orang ramai mengaitkan nama kakaknya dan pelakon itu.

Di dalam ciapan tersebut, terlihat beliau seperti masih tidak boleh melupakan apa yang telah dilakukan oleh ‘lelaki’ tersebut kerana telah memanggil keluarganya dengan kata-kata kesat.

Biarpun tidak memberitahu untuk siapakah ciapan itu ditujukan, tetapi meninjau di balasan komen netizen, rata-rata sudah dapat meneka lelaki yang disifatkan sebagai biadap tersebut.

komen twitter

Dalam ciapan sebelum itu, Syada juga berharap agar ‘lelaki’ tersebut jauhkan diri dari keluarganya dan tidak menganggu mereka lagi.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

sharnaaz
9 bulan lalu

“Terus-Terang, Kami Ada Saling Mesej" - Sharnaaz Ahmad Tak Tolak Takdir Kembali Pada Shila Amzah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

11 Comments

  1. Anonymous

    March 14, 2022 at 2:11 pm

    kakak pun badan cam tong drum hahaha sape nak

  2. ida

    March 13, 2022 at 11:18 am

    jodoh pertemuan, ajal maut di tangan ALLAH…bukan kat tangan sapa2..klau dah jodoh depa doakan yg baik2 sudah

  3. Leylla Elskens

    March 12, 2022 at 8:27 pm

    Kalau dh jodoh tak ke mana kan…segalanya terletak di tangan tuhan. Siapalah kita nk menidakkn..?

  4. Anonymous

    March 12, 2022 at 7:55 pm

    Aku MMG suka dia org berdua bersama dulu….terus terang cakap….pilihan anak ni kadang² biar dia yg tentukan,jika ada masalah baru boleh kecam….ni belum apa² mak ayah dah masuk campur….bila dah jadi MCM ni kesian kat anak..bukan nak masuk campur,tapi ada sbb juga kenapa lelaki tu marah mungkin pihak bapa perempuan terkasar bahasa,sbb tengok pada lelaki kalau org x kacau dia,dia x kan jadi kurang ajar…??

  5. Anonymous

    March 12, 2022 at 8:28 am

    Kesiankan kt shila.. Dlu elok2 bercinta.. Keluarga x restu… Mcm2 hal jadi… Last2.. Kawen dengan pilihan keluarga.. Pastu x bahagia dan bercerai pulak… Msti ada kekesalan kt situ… Tp.. X tau la sapa yg menyesal… Biarlah dia cari kebahagiaan dia..

Loading...