Written by Bella | May 30th, 2019

Hati isteri mana yang tidak remuk dan sedih apabila suami yang dicintai sepenuh hati bermain kayu tiga.

Selepas kantoi curang dengan wanita sudah berkahwin, Chef Fikree Aznan membuat keputusan untuk berpisah dengan isterinya, Sharifah Zuriehan Ben Yahya.

Menerusi akaun Instagram, Zuriehan berkata Fikree sudah melepaskannya dengan cara baik. Tindakannya yang mendedahkan kecurangan suaminya di media sosial semata-mata bertujuan untuk mendapat perhatian chef tersebut.

Zuriehan berterima kasih kepada semua pihak yang mengambil berat dan mendoakan dirinya.

Mendengar berita perpisahan itu, rata-rata netizen memberikan kata-kata semangat buat Zuriehan dan mendoakan yang kebahagiaannya bersama anak tercinta.

Mungkin perpisahan ini adalah jalan yang terbaik untuk kedua-dua belah pihak. Kami harap Zuriehan akan terus tabah menghadapi dugaan ini. InshaAllah ada sinar bahagia untuk anda selepas ini.

30 responses to Kantoi Curang Dengan Isteri Orang, Chef Fikree Sudah Bercerai?

  1. Anonymous says:

    dah kantoi kan… malu wooo kt family sedara mara itupun kalo hidup lagi laa… itupun kalo jantan suka berzina dgn bini org nih masih ade air muka kan..

    bini diam2 simpan story.. si chef ni makin langkah panjang bwk bini org tu tinggal serumah mentang2 bini sendiri merajuk sewa umah lain… skrg makan laa puas2 barang lunyai bini org anak 3 tuh..

    • Anonymous says:

      Masrenny masri pengacara tv9…. anak dia rase sorang kot…
      alaaa ter pregnant bini org apederhal… laki dia kan ader bole cover
      lain laa kes abu… hana ter pregnant kene gugur baby sbb masa tu belum jd bini

      • Banana says:

        Sedapnya makan daging sedara sendiri kan?? Kalau benda ni tak betul, sumpah wallahi ini FITNAH, hah merangkak la ko cari dia esok sambil makan daging busuk. Baik kau tarik balik benda yg kau x tau hujung pangkal.. jari tu Allah bg pinjam je senah oii..

        • Anonymous says:

          bukan fitnah dah…. samada ko ni ketinggalan atau ko ni jenis sedara penjilat… jilat tuh jilat juger cuma agak2 lah nyer

        • amoi says:

          skrg zuriehan dah tenang x perlu nak sakit ati dpt laki x guna! lama mana dia boleh terlepas asik “makan” bini orang..x psl2 nnt nyawa melayang je si fikree ni sbb duk main dgn bini orang..gila betul..x takut mati n dosa pahala!

      • Anonymous says:

        really die ke mne ko tw beb?

    • Anonymous says:

      Kepada jantan2 di luar sana…jgn beri salah ‘tafsiran’ tentang Syurga Isteri Itu di Bawah Tapak Kaki Suami…kalau engkau sebagai suami tak pernah jadi IMAM pd isteri masa solat, tidak berbuat baik dan berlemah lembut dengan isteri, jarang -jarang lakukan ibadah sunnah waktu malam, beri makan anak isteri dgn hasil haram, berlaku curang dan bersekedudukan dgn betina lain ( macam kes di atas)…x tolong isteri memasak atau kerja2 rumah (suami perlu menyediakan pembantu pada Isteri jika mampu) , x mampu memberikan nafkah kepuasan batin pada isteri…….jgn katalah syurga itu di bawah tapak suami. Jgn pusing2 semata-mata nak menunjukkan kegoaan jantan yang bertempat tu.

      Definasi macam mana yg ko katakan syurga tu dibawah tapak kaki suami? Suami skrg pun byk cap ayam..berangan konon syurga isteri di bawah tapak kaki suami.

      Pada PU, sila bagi tarbiyah lebih sikit pada jantan2 di luar sana…jgn pandang pada salah perempuan je.

      Harus diingat:
      1. Suami ALIM, isteri TAK ALIM = Dua dua masuk neraka
      2. Suami TAK ALIM , isteri ALIM = Suami masuk neraka , Isteri masuk Syurga
      3. 2 2 TAK ALIM = of course 2 2 Neraka

  2. Yana says:

    asal sekrang ni musim laki horny and curang kt bini?

    • Poligami itu HALAL says:

      SEBAB LELAKI BOLEH KAHWIN 4. JANGAN LUPA HUKUM ALLAH!

      • anon says:

        tp mn boleh kahwin ngan isteri org. agak2 lah kalau nak poligami pun

        • Anonymous says:

          Tunggu cerai sementara tu suka2 dulu cari kerang bini orang…. sampai habis edah kita enjoy…

        • Poligami itu HALAL says:

          JANGANLAH FITNAH. JAGALAH HATI SUAMI JIKA ANDA ISTERI YANG MASIH SAH. KASIHAN LELAKI MELAYU DI MALAYSIA NI, SELALU ISTERI SUKA MEMBUKA AIB. KALAU DI NEGARA ARAB, DIJUNJUNG DAN DIHORMATI SUAMI KERANA DISITULAH TERLETAKNYA SYURGA. JANGANLAH WANITA MELAYU DI MALAYSIA INI SUKA MEMBELAKANGKAN SUAMI.

      • Anonymous says:

        Kalau nak ikut hukum Allah,suami & isteri orang yang berzina,hukum rejam sampai mampus & neraka jahanam!tau dak?

        • Poligami itu HALAL says:

          JANGANLAH FITNAH. JAGALAH HATI SUAMI JIKA ANDA ISTERI YANG MASIH SAH. KASIHAN LELAKI MELAYU DI MALAYSIA NI, SELALU ISTERI SUKA MEMBUKA AIB. KALAU DI NEGARA ARAB, DIJUNJUNG DAN DIHORMATI SUAMI KERANA DISITULAH TERLETAKNYA SYURGA. JANGANLAH WANITA MELAYU DI MALAYSIA INI SUKA MEMBELAKANGKAN SUAMI.

      • Anonymous says:

        Simply kawen 4 je ke? Lain2 tanggungjawab semua cemana? Kahwin la engkau 2 3 4 tp klau tak boleh berlaku adil memadai dgn seorang.

      • Sis-tur-sung-kur-jua says:

        Poligami tu halal tapi ZINA TU HARAM brother.. Kene ingat tu.. Dan kalau 1 isteri pon nafkah nya terabai, ada hati nak poligami ke? Gi kursus kahwin 18 kali dlu kalau belom cukup faham..

      • Arrrrrrhhhhggg says:

        Ooooooo
        Hukum tu je la ingat?

        Habis, nafkah bini mcm mana?
        Sedap kahwin baru, bini lama campak tepi

        Commit die zoomer

      • safia says:

        wanita melayu suka membelakangkan suami?? wanita arab semua menjunjung suami?? ko ni sah x kenal ramai org arab. org arab yg kaya2 tu melabur kat bini… org gaji 2/3 bagi bini ko hado?? bini diorg kasi puas atas katil je benda lain semua maid atau laki siapkan. pompuan melayu jaga anak, masak, kerja lagi, bersiap lagi utk suami, makan pakai tidur semua diaturrr. lelaki melayu yg kebanyakannya membelakangkan isteri. pd aku kebanyakan lelaki melayu x layak untuk kami pompuan melayu…dah la muke nan hado, alat pun kecik tahu nak kawin 4 je, tanggung jawab semua belakang kira…nasib la kami ni terima je…

  3. boycott!!! says:

    apa lagi, marilah kita ramai2 la boycott si fikree!! dasar jantan gatal.

  4. Anonymous says:

    Senang je BOIKOT program yg ada Chef ini mcm izreen dan ude, hanez dan romie, akill hayy dan wahida
    Jgn lupa ude tu ada dlm hiburan minggu inchef un berlakun dlm …..

  5. anonymous says:

    Ex wife dgn anak albino ke

  6. Anonymous says:

    Tunggu cerai sementara tu suka2 dulu cari kerang bini orang…. sampai habis edah kita enjoy…

  7. faraj says:

    Main dgn isteri org @ suami org lah Nikmat..!! berdebar2 takut campur sedap…tk caya try lah…!!!

  8. Anonymous says:

    Bini die ade iras emma maembong.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini