December 27th, 2013

Pelik la pulak. Menurut si Johan, perpisahannya dengan Lana Nordin adalah kerana tidak mendapat restu keluarga. Namun hari ini menerusi Berita Harian, kakak Johan iaitu Farah Alya As’ari memaklumkan yang keluarga mereka tidak menghalang percintaan adiknya dan Lana. Sebaliknya mereka menasihati Johan agar mengenali hati budi Lana terlebih dahulu sebelum berkahwin.

kakak johan as'ari

Kata kakak Johan:-

Kami tidak menghalang Johan dan Lana bercinta. Cuma kami terkejut kerana dia membuat keputusan terburu-buru untuk berkahwin. Lagi pun kami belum pernah bertemu dengan Lana. Kalau boleh, perkenalkan teman wanitanya itu kepada keluarga sebelum dia buat apa-apa keputusan.

Kami sekeluarga tidak pernah memberi tekanan atau memaksa Johan putuskan hubungan dengan Lana, dia sendiri yang membuat keputusan itu. Saya terkejut dengan keputusannya itu kerana Johan tidak pernah bercerita masalahnya. Setiap kali kami berhubung melalu khidmat mesej dalam group keluarga, Johan tidak bercakap mengenai Lana.

johan dan lana

Memang Abang Nara dah blur tahap gaban dengan apa yang terjadi terhadap percintaan Lana dan Johan. Tak tahu nak percaya mana satu. Tak kisahlah semua itu. Kalau bagi Johan ini adalah keputusan yang terbaik, siapalah kita untuk pertikaikan. Cuma Abang Nara berharap satu hari nanti agar Johan tidak dipermainkan sebegini rupa oleh wanita yang benar-benar dicintainya.
tudung love you mr arrogantP.S: Peminat setia drama Love You Mr Arrogant? Pasti anda tercari-cari tudung yang dipakai oleh heroin drama ini si Zara tue kan? Wife Abang Nara pun suka benar dengan fesyen tudung tersebut. Warna-warni dan bergaya katanya. Abang Nara dah belikan 2,3 helai untuk wife tudung ini di www.aiefcouture.com. Harga berpatutan sangat. Tak sabar nak tengok kecomelan isteri Abang Nara bertambah apabila memakai tudung ini. 


Comments are closed.

Loading...