“Kami Sakit, Dia Jaga, Ayu Anak Yang Baik” – Nourul Depp Bengang, Minta Netizen Berhenti Buat Spekulasi Bukan-Bukan

Hiburan

“Kami Sakit, Dia Jaga, Ayu Anak Yang Baik” – Nourul Depp Bengang, Minta Netizen Berhenti Buat Spekulasi Bukan-Bukan

Penyanyi, Nourul Depp meminta netizen di luar sana untuk berhenti membuat sebarang spekulasi tentang anak perempuan, Ayu Nazirah gara-gara hantaran pengalaman melahirkan sekitar 25 tahun lalu di Instagram.

Ujar Nourul, hantaran tersebut hanyalah sekadar luahan hatinya sebagai seorang ibu dan manusia yang tidak sempurna.

Advertisement
Nourul DeppInstagram

Terima kasih kerana berjalan dalam kasut saya. Hebatnya, nak tahu dan kenal nujum pak belalang hangpa. Spekulasi tu kan boleh jadi menghasut.

Tak perlulah speculate. Memang kami yang kongsi. Hanya luahan hati dari seorang ibu dan manusia yang tidak sempurna. Terima kasih atas keprihatinan anda.

Dia dalam pada itu turut berkongsi foto dia bersama anaknya berpelukan selain menganggap anak perempuannya itu seorang insan yang baik.

Kami sakit, dia jaga. Kami masuk hospital buat hysterectomy, dia jaga tidur di hospital. Dia anak yang baik.

Terdahulu, Nourul ada berkongsi satu luahan hati di mana dia ada menulis bahawa dirinya ‘mati’ setelah membesarkan anak gadisnya itu.

Ayu Nazirah merupakan anak hasil perkahwinan pertama Nourul dengan komposer terkenal, Ajai.

Setelah bercerai, Nourul kemudian bernikah dengan Eric Daniel Depp pada tahun 2022 dan memperoleh tiga orang cahaya mata.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

nourul depp anak sulung
6 months ago

"Wanita Dalam Ini Dah Mati" - Seakan Beri Gambaran Perang Dingin Dengan Anak Guriskan Hati, 'Posting' Nourul Raih Perhatian

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...