“‘Kami Pernah Tidur Sesama”. Ex GF Suami Hantar Mesej Kat Si Isteri, Dan Ini Reaksi Isterinya..

Trending

“‘Kami Pernah Tidur Sesama”. Ex GF Suami Hantar Mesej Kat Si Isteri, Dan Ini Reaksi Isterinya..

Setiap orang pasti ada kisah silam masing-masing. Tidak kira macam mana kisahnya, tapi setiap orang berhak untuk mendapatkan peluang kedua bagi memperbaiki dan membetulkan kekhilafan diri.

Advertisement

Begitu juga dengan mana-mana wanita yang bergelar isteri, jika menerima mesej dari perempuan yang mengaku sebagai bekas teman wanita suami malah kongsi cerita silam untuk menyakitkan hati, dah tentu akan mengamuk habis.

Tetapi berbeza dengan wanita ini yang selamba membalas mesej bekas teman wanita suaminya.

Admin pun rasa kurang pasti sama ada mesej ini benar atau sebaliknya. Namun, apa yang admin nak tegaskan disini adalah setiap orang ada kisah silam tersendiri yang mana tidak akan diceritakan kepada umum.

Kepada golongan wanita yang masih bujang, usahlah merelakan maruah diri anda diragut semudah itu oleh lelaki-lelaki hidung belang. Tak kiralah sama ada lelaki bujang atau suami orang. Pokok pangkalnya, jagalah maruah dan kesucian diri untuk bakal suami.

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

1 Comment

  1. Db

    November 4, 2016 at 9:43 pm

    Kadang2 benda mcm ni la yg buatkan aku rasa taknak kawin. Aku mcm susah nak terima kalau dpt pasangan yg pernah tidur dgn perempuan lain. Sebab aku sangat menjaga hal ni, which means aku tak pernah disentuh sebab aku mmg impikan lelaki yg tak penah buat benda bukan2 gak. Orang kata tak baik judge orang berdasarkan kisah silam dia tp eh ntah la.