Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kami Masih Bahagia Dan Tidak Pernah Putus Asa Timang Cahaya Mata – Mizz Nina

Pasangan ideal Mizz Nina dan Noh Salleh sering dijadikan contoh buat pasangan lain diluar sana. Mereka sangat tenang melayari kehidupan rumah tangga meskipun tidak memiliki cahaya mata lagi.

Advertisement

Sudah tujuh tahun berkahwin, Mizz Nina meluahkan rasa syukur perkahwinan yang dibina masih lagi bahagia.

Alhamdulillah, rumah tangga kami bahagia dan saya bersyukur dengan kehidupan dikecapi ketika ini. Cuma saya dan suami belum ada rezeki lagi mendapat cahaya mata. Suami dan ahli keluarga memahami. Pada peringkat awal perkahwinan, saya berasa sedih bila ditanya soal anak tetapi saya percaya semua ini ada hikmahnya.

Mereka berdua tidak pernah berputus asa untuk mendapatkan cahaya mata dan pernah mencuba kaedah rawatan IVF ataupun lebih dikenali sebagai bayi tabung sebelum ini. Kami doakan agar hasrat Mizz Nina dan Noh untuk bergelar ibu dan bapa akan tercapai juga satu hari nanti. InshaAllah.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

53 Comments

  1. Anonymous

    August 17, 2018 at 4:10 pm

    anak itu rezeki yg tdk trnilai..perubahan miz nina ini juga rezeki yg tdk trnilai…ditambah lg dgn penghijrahan yg konsisten ini adalah rzki yg amat2 brnilai..Ya Allah..hebat percaturan mu Ya Allah…rezeki Allah amat luas

  2. firsttimecommenting

    August 17, 2018 at 9:14 am

    Mereka adalah ibu dan ayah bagi beribu-ribu anak anak syria dan palestin. Jika kita tau betapa mulianya kita nanti di sisi Allah dan betapa dekatnya kita di sisi Rasullullah Swt apabila menjaga anak yatim dan menolong orang dalam susah, kita pun nak jadi mereka. Perjalanan hidup orang lain2.. tapi pengakhiran kita yang menentukan Syurga atau Neraka. Orang yang Allah sayang bukanlah orang yang tak pernah buat dosa, sebab memang takde. Tapi Allah sayang mereka yang sentiasa bertaubat. Jangan sedap je kita mulut lepas dan ambil hak Allah dan menghukum, menjatuhkan fatwa i.e. sebab dosa lepas etc.. mana kita tau apa2 pun..

  3. Pikio pikio

    August 16, 2018 at 7:54 pm

    Texas chicken. Ko ni tak da perasaan buat hurting comment khianati perasaan orang macam tu. aku Harap ko atau keturunan ko terima balasan tak dapat zuriat. Baru ko rasa …..:

  4. Sister in Islam

    August 16, 2018 at 7:23 pm

    Akak faham sgt perasaan wanita2 yg belum dikurniakan anak … Sedih ….akak pun sama pernah melalui nya … Mcm mcm org kata …. Mak mertua jangan ckp la … Kata mcm mcm …
    Akhirnya dgn kuasa Allah dpt juga si comel lepas 10 tahun menunggu .

    ( Kalau dah lebih 4 tahun tu … Tolong lah berubat suami isteri ) tak dpt anak tak bermakna mandul …Mcm mcm masalah lain yg boleh di ubati .

  5. Anonymous

    August 16, 2018 at 7:11 pm

    Jangan putus asa …

Loading...
To Top