Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kami Jujur Dengan Hubungan Ini – Aiman Hakim Ridza

Siapa sangka dalam diam, timbul bibit percintaan antara pelakon kacak, Aiman Hakim Ridza dan Zahirah Macwilson. Tidak dinafikan, ramai yang memuji pasangan ini sangat sesuai dan sepadan bersama.

Advertisement

Akhirnya membuka mulut mengenai hubungan istimewanya bersama Zahirah, Aiman memberitahu mereka berdua jujur dan ikhlas dengan hubungan yang terjalin ini. Namun, Aiman masih belum bersedia untuk berkongsi lebih lanjut bagaimana mereka boleh terpaut hati antara satu sama lain.

Setiap apa yang kita lakukan perlu jujur dan saya ikhlas dengan apa yang saya buat. Jika ditanya mengapa saya memuat naik gambar kami berdua di Instagram sebelum ini, ia kerana hubungan saya dan Zahirah jujur.

Ditanya mengenai Aiman, Zahirah menyifatkan aktor itu sebagai jejaka terbaik yang ditemuinya.

Kami masing-masing menemui yang terbaik. Seperti Aiman, saya juga jujur dalam hubungan ini.

Nampaknya pasangan ini sudah semakin terbuka mempamerkan kemesraan mereka. Semoga percintaan mereka ini berkekalan dan terus bahagia.

Advertisement

Sumber Berita : BH ONLINE

Kredit Foto : MIG ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Anonymous

    December 17, 2018 at 12:26 pm

    bagus lagi dgn aiman ni… gentlemen lah org kata… ade gf ckp dah ade… takde ckp takde… banding dgn si jul tu harap badan jer besar

  2. Springle

    December 17, 2018 at 11:37 am

    Aamiin….

  3. Anonymous

    December 17, 2018 at 10:29 am

    Muka zahirah berseri-seri nampak la yg dia happy sgt klu nak dibandingkan dgn dulu kesian tengok ikut je telunjuk si zul tu, byk makan hati

  4. Anonymous

    December 17, 2018 at 9:45 am

    bagus Zahirah bole jugak bawak bf pegi majlis, amik gambar sama2..

    kalau dulu dgn si Jul tu, semua tak bole tayang! mereputz je! takot benor saham dia jatoh,entah ape2 lah!

    skarang, dia pon sendu je. harap kan badan mcm peti ais! good job Zahirah, awak patut pon dpt yg lebih baik!

    • Anonymous

      December 17, 2018 at 1:19 pm

      Kan? Aku minat je Zul tu tp bab2 dia dgn zahirah mmg xsetuju la. zahirah deserves better. dgn zul ni smua benda nak rahsia. padahal dah 30-an. semak jgk otak kalau nak berahsia sgt.

  5. anon

    December 17, 2018 at 9:22 am

    apa jadi kat iruwan si ketot kaya? no wonder zahirah tak pernah up gmbr iruwan..

    • gem

      December 17, 2018 at 9:46 am

      zahirah dh comment pun, dia cakap si iruwan tu mcm abang angkat je. lagipun dia jenis minat lelaki tinggi lampai

      si ketot tu je perasan

    • Anonymous

      December 17, 2018 at 12:23 pm

      kan… si ketot tu perasan suh member amik gmbr curi

    • Anonymous

      December 17, 2018 at 10:23 am

      Tak jadi pape pun. Zahirah anggap dia kawan je mcm dgn org lain tapi tak tahu la lelaki tu yg perasan lebih konon ada harapan lol

Loading...
To Top