Written by Bella | July 9th, 2019

Selepas dihimpit kontroversi menceraikan bekas isterinya Ain Afini ketika sedang sarat hamil anak pertama mereka, nama PU Abu kembali hangat diperkatakan selepas isterinya barunya, Hana Azraa mendedahkan mereka tidak tinggal sebumbung lagi dan kini dalam proses untuk bercerai.

Hana tidak mahu namanya terus dikaitkan dengan pendakwah bebas itu. Mereka sudah pun membawa haluan masing-masing.

Saya dan Abu kini dalam proses untuk bercerai. Kami dah tak tinggal sebumbung, dia di Kuala Lumpur manakala saya di Kedah. Saya tak nak dikaitkan lagi dengan PU Abu di media. Hidup saya cukup dengan anak-anak dan kerjaya.

Menurut Hana, dia tampil menceritakan hal sebenar tentang status rumah tangganya agar tidak timbul salah faham di kalangan netizen. Pada masa yang sama, dia turut mendoakan kebahagiaan PU Abu dan Ain dengan anak mereka yang baru dilahirkan, Muhammad Adam Aysar.

Saya harap netizen tahu keadaan sebenar antara saya dan PU Abu, tak nak mereka salah faham tentang kami. Walau bagaimanapun, saya tetap doakan kebahagiaan PU Abu dan Ain (bekas isteri perkahwinan pertama) serta anak mereka sampai ke syurga.

Hubungan saya dan PU Abu akan berakhir dengan baik. Insya-Allah.

Kita doakan yang baik-baik sahaja buat mereka. Bab isu rumah tangga PU Abu ini, penulis pun dah tidak tahu hendak komen apa. Macam-macam perkara yang berlaku.

Sumber Berita : mStar Online

60 responses to Kami Dah Tak Tinggal Sebumbung, Dalam Proses Bercerai – Hana Azraa

  1. Anonymous says:

    Hana belajar dari retis tu cara mamanggil laki pulang…

    Takut laki kawin dgn bekas bini.

    Mi ta perhatian je tu supaya barang jualan laku je

  2. sha says:

    pempuan skrang amat senang nak glamor bila dapat laki cerai time ngandung..kalau tau gini aku da buat masa kejadian atas diri aku 4 tahun dulu..glamer n da instafamous agaknya aku skrg…tak koser mak

  3. oo says:

    asal bini dia mengandung je nak cerai…wow!!!!

  4. haprakkk says:

    hana ko knp la rosak kn maruah dri ko sndri.. skng nk cerai plk. klu pregy ko gembira ke mcm dlu jgk keadaan nye?? mak pak ko malu x? kt jiran lg.. kt sedara lg.. baik ko bsarkn je ank ko yg sulong tu. xgne kwen.. gi kwen pastu nk cerai plk tetibe

  5. Anonymous says:

    bagus la

  6. dfg says:

    ini lebih dari drama minggu ini..sekejap sana sekejap sini..senang saja kahwin dan cerai

  7. Ini semua geng2 lapax butuh, lapax burit…

  8. Ini semua geng2 lapax butuh, lapax burit..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini