February 21st, 2018

Hujung minggu lalu, sebuah akhar tempatan melaporkan pengakuan Emma Maembong yang mengatakan hubungannya dengan Kamal Adli sudah hancur.

Walaupun Emma telah menafikan perkara itu, Kamal turut terkena tempiasnya. Seperti yang anda tahu, beberapa kali juga mereka dihimpit pelbagai gosip dan persoalan tentang status sebenar hubungan mereka.

Mengakui dirinya sudah serabut dengan isu putus cinta yang tiada kesudahannya, Kamal memberitahu beliau enggan lagi memberikan sebarang komen mengenainya.

Cerita seperti ini sudah keluar banyak kali dan berulang kali. Saya malas untuk komen panjang lebar. Kalau saya terus fikir, buat serabut kepala sahaja. Lebih baik berdiam diri dan kalau ada perkara serius yang boleh dikongsi, saya sendiri akan tampil memberi keterangan.

Kami tahu ramai yang mengharapkan agar Kamal dan Emma mempunyai pengakhiran yang baik dalam perhubungan mereka. Namun, kalau ada jodoh tidak akan kemana bukan? Doakan sahaja yang terbaik buat mereka berdua.

Sumber Berita : Kosmo Online


25 responses to “Kamal Adli Serabut, Tidak Mahu Lagi Komen Isu Putus Cinta”

  1. Anonymous says:

    cari la yang lain.. bukan si kembong atau si kening ulat beluncas..

  2. jurgen klopp says:

    abang tatau lah…kurang berkenan hmpir kesemua adik bradik maembong ni.
    mujurlah ikan kembong abang mkn.

  3. Anonymous says:

    CINTA cam budak tadika…gaduh2kan declare break up…booooosan …kawinnya idak jugak…

  4. haha says:

    kamal adli move on la..tak yah berebutkan si emma tu..nampak sangat yang dia main2 aja..kalau betul nak kahwin, awal2 lagi dah bawak jumpa ayah dia lepas tu kahwin..tak ada istilah nak jaga ayoh dulu la ape la..sebabnya lepas kahwin tetap boleh jaga lagi..tu alasan aja..

  5. Noname says:

    Rasanya dh bnyk kali emma buat statement mcmni confidently n proudly…
    Org cantik n jadi rebutan x kisah dgn apa yg keluar dari mulutnya..

    • anon says:

      tak ada sapa lah nak rebut si emma tu
      emma yg cuba merebut hati2 lelaki yg ngok bleh hadap attitude emaa ni
      muahakakaka

Loading...