Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kamal Adli Serabut, Tidak Mahu Lagi Komen Isu Putus Cinta

Hujung minggu lalu, sebuah akhar tempatan melaporkan pengakuan Emma Maembong yang mengatakan hubungannya dengan Kamal Adli sudah hancur.

Advertisement

Walaupun Emma telah menafikan perkara itu, Kamal turut terkena tempiasnya. Seperti yang anda tahu, beberapa kali juga mereka dihimpit pelbagai gosip dan persoalan tentang status sebenar hubungan mereka.

Mengakui dirinya sudah serabut dengan isu putus cinta yang tiada kesudahannya, Kamal memberitahu beliau enggan lagi memberikan sebarang komen mengenainya.

Cerita seperti ini sudah keluar banyak kali dan berulang kali. Saya malas untuk komen panjang lebar. Kalau saya terus fikir, buat serabut kepala sahaja. Lebih baik berdiam diri dan kalau ada perkara serius yang boleh dikongsi, saya sendiri akan tampil memberi keterangan.

Advertisement

Kami tahu ramai yang mengharapkan agar Kamal dan Emma mempunyai pengakhiran yang baik dalam perhubungan mereka. Namun, kalau ada jodoh tidak akan kemana bukan? Doakan sahaja yang terbaik buat mereka berdua.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

25 Comments

  1. Anonymous

    February 21, 2018 at 6:28 pm

    cari la yang lain.. bukan si kembong atau si kening ulat beluncas..

  2. jurgen klopp

    February 21, 2018 at 5:31 pm

    abang tatau lah…kurang berkenan hmpir kesemua adik bradik maembong ni.
    mujurlah ikan kembong abang mkn.

  3. Anonymous

    February 21, 2018 at 5:12 pm

    CINTA cam budak tadika…gaduh2kan declare break up…booooosan …kawinnya idak jugak…

  4. haha

    February 21, 2018 at 2:04 pm

    kamal adli move on la..tak yah berebutkan si emma tu..nampak sangat yang dia main2 aja..kalau betul nak kahwin, awal2 lagi dah bawak jumpa ayah dia lepas tu kahwin..tak ada istilah nak jaga ayoh dulu la ape la..sebabnya lepas kahwin tetap boleh jaga lagi..tu alasan aja..

  5. Noname

    February 21, 2018 at 1:49 pm

    Rasanya dh bnyk kali emma buat statement mcmni confidently n proudly…
    Org cantik n jadi rebutan x kisah dgn apa yg keluar dari mulutnya..

    • anon

      February 21, 2018 at 1:57 pm

      tak ada sapa lah nak rebut si emma tu
      emma yg cuba merebut hati2 lelaki yg ngok bleh hadap attitude emaa ni
      muahakakaka

Loading...
To Top