Kamal Adli Enggan Lagi Komen Soal Jodoh Dengan Emma Maembong

Hiburan

Kamal Adli Enggan Lagi Komen Soal Jodoh Dengan Emma Maembong

Tiga hari sahaja lagi, seluruh umat Islam di dunia akan menyambut Hari Raya Aidilfitri, ada yang sudah mula balik kampung untuk bertemu keluarga tercinta. Memang seronok dapat berkumpul ramai-ramai dan bertemu dengan saudara mara setelah sekian lama tidak bersua.

Namun, pastinya akan ada soalan-soalan maut untuk mereka yang masih belum berkahwin seperti Kamal Adli. Beliau tahu, tahun ini beliau akan dihujani dengan soalan tentang jodoh dan pernikahan, namun Kamal tetap tenang menjawab persoalan tersebut.

Advertisement

Kalau ikut hati, memang saya mahu menjadikan Aidilftri kali ini sebagai sambutan raya terakhir sebagai orang bujang. Tapi siapalah saya untuk bercakap soal jodoh kerana ia ketentuan Allah. Bagaimanapun saya mengharapkan orang bertanya itu mendoakan yang baik-baik untuk saya.

Hubungan Kamal dan Emma pula ibarat tiada tujuan yang pasti, mereka tetap mesra dan rapat ibarat pasangan kekasih, tetapi tiada sebarang perkembangan lanjut. Disebabkan itu, Kamal akui beliau tidak mahu bercakap lagi soal jodoh dengan Emma.

Kalau benar sudah tertulis jodoh saya dengan dia, saya menerima dengan tangan terbuka. Namun selagi belum ada jodoh biarlah kami berkawan seperti biasa.

Jodoh itu rahsia Tuhan, dan sebaik mana pun kita merancang belum tentu orang yang kita cintai itu milik kita. Kita hanya perlu bersabar dan ikhlas dalam menanti ketentuan takdir yang terbaik.

Sumber Berita : Harian Metro

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

19 Comments

  1. Wekkkkkkk

    June 12, 2018 at 9:12 am

    Jodoh mmg aturan Allah…kita cari jalanya sendiri
    Kena usaha sedaya upaya smpai jadi.
    Lainlh ko ada byk pilihn.

  2. Anonymous

    June 12, 2018 at 8:48 am

    Siapa sja lelaki pun kena pikir kalau dengan emma tu. Dlm masa kau rapat dgn yg ne. Kau pun rapat dgn yg tu.. lepas tu ada lg yg sorg.. cari je org lain lah KA. Dia nak kau masa kau menang je tu.

  3. Kmbong pipi

    June 12, 2018 at 12:25 am

    Mngkin ko da bosan ngn minah tu kot.minah tu tnggu ko yg ko pn mcm main2 ngn dia.so x kesudah nya la bla nk kwin

  4. fishball

    June 11, 2018 at 10:47 pm

    ELEHHHHH ye lah tu. Next please

    • Anonymous

      June 11, 2018 at 11:54 pm

      kesian emma, semua pakwe dia bile ade duit beli kereta daripade nak nikah..

    • dear khan

      June 12, 2018 at 9:51 am

      itulah…macam mana boleh terlepas intan ladyana yang cantik comel tu… kamal ni mmg bodoh.

    • doktor asli

      June 12, 2018 at 8:53 am

      Dah kongkek minah tu puas2, memang le tak ada komen lagi. Tu la madu dah habis, cari madu lain le pulak. Ciri-ciri jantan melayu islam lagi syumul

    • Power rangers pink

      June 13, 2018 at 2:39 am

      Kalau aku pn aku dh xnk komen. Ape kebende aku xdak gosip dgn betina sini sana tp pasangan aku penuh gosip dgn jantan sini sana? Lol.

  5. Only CT (In The World)

    June 11, 2018 at 10:45 pm

    Bosan..baik tengok video ni
    https://m.youtube.com/watch?v=cw5V0NDafWs