Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kamal Adli Bohong Kalau Dia Kata Tak Tahu Kami Putus – Intan Ladyana

Mungkinkah Kamal Adli berpura-pura terkejut dan terkesima apabila kekasihnya, Intan Ladyana mengumumkan yang hubungan mereka berdua sudah hancur berkecai baru-baru ini? Tidak diketahui apa motif Kamal Adli buat-buat tidak tahu dan terkejut, namun pasti pelakon kacak ini ada sebabnya tersendiri. Ini kerana menurut Intan Ladyana, keputusan untuk berpisah diambil selepas mereka berdua berbincang sesama sendiri. Bukannya tiba-tiba putus seperti tali yang dipotong dengan pisau tajam.
kamal intanWalaupun sudah tiada apa-apa hubungan lagi, Kamal Adli nampaknya masih tidak dapat melupakan Intan Ladyana apabila memuatnaik gambar mereka berdua menerusi akaun Instagram miliknya. Iyerlah, bercinta bertahun-tahun. Takkanlah memori itu boleh dipadam begitu sahaja. Abang Nara faham perasaan Kamal Adli. Kata Intan Ladyana:-

Bohonglah kalau dia kata tidak tahu dan terkejut dengan kenyataan saya bahawa hubungan kami sudah putus itu. Ini kerana tidak mungkin saya buat keputusan ini sendiri atau sengaja berlalu pergi begitu sahaja tanpa berbincang dahulu. Saya dah malas nak besar-besarkan cerita ini lagi dan saya harap kami masing-masing boleh mulakan hidup baru.

Buat apa saya jumpa dia untuk berbincang sebab hubungan kami memang sudah berakhir dan tiada apa nak dibincangkan lagi. Saya tidak tahu dia muat naik gambar apa kerana saya sudah tidak follow laman sosial dia, dan dia juga tidak follow saya. Bagi saya itu hak dia untuk memuat naik apa juga gambar yang diinginkan.

Advertisement

kamal intanBuat Kamal Adli, lupakanlah sahaja Intan Ladyana. Memang sudah tertulis anda berdua tiada jodoh. Jangan dikenang barang yang sudah lepas. Move on. Carilah awek baru. Kali ini jangan bercinta lama-lama. Kalau dah berkenan, terus masuk meminang. Buat Intan Ladyana, jom kita berkenalan? Hehehe. (matilah kalau wife Abang Nara baca nie). Sumber Mstar Online.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top