Written by Bella | October 18th, 2019

Pernah gagal dalam percintaan bersama Intan Ladyana sebelum ini selepas enam tahun bercinta dan hubungannya dengan Emma Maembong juga terkandas, pelakon Kamal Adli mengakui dia banyak melakukan kesilapan sehingga beberapa percintaannya berakhir.

kamal adli

Menurut Kamal, hubungan cinta yang panjang membuatkan dia merasa selesa sehingga tidak pernah meletakkan matlamat untuk kahwin selain dirinya yang suka mengambil mudah terhadap pasangan.

Saya tak nak menyalahkan mana-mana pihak, mungkin salah itu pada saya. Saya melalui hubungan yang panjang dengan setiap pasangan dan kira-kira 12 tahun dalam hubungan percintaan. Bila hubungan terlalu panjang membuatkan saya selesa dan tidak meletakkan matlamat untuk berkahwin.

kamal adlikamal adli

Saya juga sering terlupa tarikh-tarikh penting yang biasanya diingati oleh pasangan yang baru bercinta. Perkara itu nampak remeh bagi lelaki tetapi besar bagi perempuan yang banyak memendam perasaan.

Kamal berkata dia tidak serik untuk bercinta lagi, hatinya tidak pernah tertutup untuk menerima cinta baharu dan mencari pasangan yang sesuai untuk mendirikan rumah tangga.

kamal adli

Siapa tak nak bercinta? Siapa tak nak kahwin? Umur saya pun dah berapa. Tunggu, InsyaAllah. Kamal pun berkawan sahaja, tengoklah macam mana.

Bukan mudah sebenarnya untuk memulakan hubungan cinta baharu. Jangan terburu-buru memilih pasangan agar tidak menyesal di kemudian hari. Kami doakan agar satu hari nanti Kamal akan dipertemukan dengan wanita yang sesuai dengannya.

Sumber Berita : mStar Online

7 responses to Kamal Adli Akui Sikap Terlalu Ambil Mudah Terhadap Pasangan Punca Percintaan Berakhir

  1. minah jambu say NO to drugs says:

    padan la muka kau yg tak berape nak hensem tu huh !!

  2. korok says:

    bosan la wei…next

  3. ikan says:

    ngan ladyana tu ko salah. yg sorang lg tu memang suka tukar2. cia.

  4. kakakonion says:

    sebelom intan rasanya dengan wife zahiril adzim yg sheira ayob tu rasanya..pastu dia cam curang n ada affair ngan intan,,,selamat sheira dapat laki yg lbh baik

  5. Anonymous says:

    Balik pergi Intan Ladyana lah… Sama2 masih single.

  6. ooo yehh says:

    si kamal ni bukan sbb terlalu amik mudah.. dia ni memang belum sedia nk kawin.. tu pasal x penah serius

  7. Bersin... says:

    yup….aku pernah bca psl depa dua dlm majalah remaja…time tu dua2 bru nk up…bila shiera kna tgl aku dh tau dh kamal ni jnis jantan mcm mana…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini