Written by Bella | November 6th, 2017

Pernah gagal dalam percintaan bersama Intan Ladyana sebelum ini selepas lapan tahun bercinta dan terkini hubungan beliau bersama Emma Maembong pula dipenuhi kontroversi serta masih belum ke fasa yang lebih serius, ada netizen yang beranggapan pelakon Kamal Adli tidak serius dalam percintaan.

Fikir logik, sudah 14 tahun berdepan dengan cinta tak kesampaian, anda semua rasa adakah saya sengaja dan tak serius? Kalau ya, mestilah selang setahun saya bertukar ganti teman wanita bukan? Saya dah sedia untuk memberi komitmen perkahwinan dan begitu juga keluarga yang telah memberikan lampu hijau tanda merestui hubungan ini, tetapi ada halangan lain. Orang luar tak akan tahu dan tak akan faham, malah tak tahu apa yang saya rasa.

Siapa yang tak mahu kahwin dan berkeluarga? Kepada Emma, ada jodoh kita kahwin. Itu yang saya mampu katakan.

Mengulas lanjut mengenai status hubungannya bersama Emma, Kamal hanya memberitahu mereka kini sedang memberikan ruang untuk masing-masing “bernafas” sedikit lebih-lebih lagi dihimpit dengan kontroversi. Apa-apa pun, sebelum ini Kamal ada memberitahu beliau tidak akan pernah berputus asa untuk memenangi semula hati Emma.

Sumber Berita : Utusan Mingguan

8 responses to Kalau Saya Tak Serius Dalam Percintaan, Mesti Selang Setahun Tukar Teman Wanita – Kamal Adli

  1. Anonymous says:

    And kalau serius dah lama kahwin.

    7

    0
  2. Anonymous says:

    Nk komen pun pusing2 citer yg sama..dh kalau byk dan besar sgt halangan..tiap masalah boleh diselesaikn..

    1

    0
  3. Alasan x lojik says:

    Bpak dia x ske ko kn?bpak mne x ssah ati klu ank asik brkpit ngn ko je.klu x lma korang da kwin.pkir la sndri

    1

    0
  4. Anonymous says:

    wahh.. ada jodoh kahwin.. mmg x boleh buat laki

    3

    0
  5. Anonymous says:

    boring…next????????????????

    1

    0
  6. Anonymous says:

    Dulu ngan shera aiyob pun xjadi jgk.. siap masuk mjalah remaja cerita mcm mna dia trpikat ngn shera masa belajar dlu.. skrg shera dah bhagia ngn zahiril adzim n dpt ank yg sgt comel.. kau jgk yg tak abis2 ngn cinta yg tak ksampaian.. ksian kau kamal..

    4

    0
  7. anon says:

    kalau muka lu iras2 cristiano ronaldo bleh setahun satu tukar gf.. ini muka2 yg non ado …yg ado pun nak diana ..pastu keembong ..lambat lagi lah kalau ada yg nak pun
    mmg lu jenis tak serius itu realiti nya ..

    0

    0

Leave a Comment

Optional