May 22nd, 2018

Sejak mendirikan rumah tangga, Fattah Amin dan Fazura adalah pasangan selebriti yang dikatakan paling romantik. Mereka juga tidak segan untuk meluahkan rasa cinta dan rindu antara satu sama lain di media sosial.  Kemesraan mereka  boleh dikatakan agak “sweet”.

Terbaru, sebuah video aksi terlebih manja dan mesra FattZura di khalayak ramai menjadi bualan hangat dikalangan netizen. Mereka terlalu “ghairah” berpelukan dan berciuman serta lemas dalam kerinduan yang teramat sangat.

Rata-rata netizen mengecam pasangan ini tidak perlu terlalu menunjukkan kemesraan mereka di tempat awam meskipun sudah halal sebagai suami isteri.

Kami faham, kasih sayang dan perasaan orang baru kahwin ini memang lain macam sedikit. Tidak boleh berpisah lama pasti rasa rindu itu sukar untuk dikawal. Namun, rasanya FattZura perlu membataskan sedikit kemesraan mereka , tak nak lah lepas ini orang ramai terus rasa meluat pula kan?


120 responses to “Kalau Nak Ber***en Balik Lah Rumah – Video Aksi Terlebih Mesra FattZura Dikecam Netizen”

  1. Anonymous says:

    Ape sgt lah video horny bertudung ni. Video dia hisap batang pun org dah tau tahap horny pompuan ni

Loading...