Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kalau Nak Ber***en Balik Lah Rumah – Video Aksi Terlebih Mesra FattZura Dikecam Netizen

Sejak mendirikan rumah tangga, Fattah Amin dan Fazura adalah pasangan selebriti yang dikatakan paling romantik. Mereka juga tidak segan untuk meluahkan rasa cinta dan rindu antara satu sama lain di media sosial.  Kemesraan mereka  boleh dikatakan agak “sweet”.

Terbaru, sebuah video aksi terlebih manja dan mesra FattZura di khalayak ramai menjadi bualan hangat dikalangan netizen. Mereka terlalu “ghairah” berpelukan dan berciuman serta lemas dalam kerinduan yang teramat sangat.

Advertisement

Rata-rata netizen mengecam pasangan ini tidak perlu terlalu menunjukkan kemesraan mereka di tempat awam meskipun sudah halal sebagai suami isteri.

Kami faham, kasih sayang dan perasaan orang baru kahwin ini memang lain macam sedikit. Tidak boleh berpisah lama pasti rasa rindu itu sukar untuk dikawal. Namun, rasanya FattZura perlu membataskan sedikit kemesraan mereka , tak nak lah lepas ini orang ramai terus rasa meluat pula kan?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

120 Comments

  1. Anonymous

    May 27, 2018 at 6:01 pm

    Ape sgt lah video horny bertudung ni. Video dia hisap batang pun org dah tau tahap horny pompuan ni

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top