“Kalau Mama Ada Dia Mesti Bangga”, Perkongsian Nenek Ini Buat Netizen Sebak

Kehidupan

“Kalau Mama Ada Dia Mesti Bangga”, Perkongsian Nenek Ini Buat Netizen Sebak

Semalam baru sahaja diumumkan keputusan bagi Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) bagi pelajar di Tahun 6. Ada pelbagai berita gembira dan sedih yang dikongsikan di media sosial. Salah satu yang mengundang kesedihan buat netizen, perkongsian nenek ini tentang cucunya.

“Tahniah sayang opah. Engkau tetap cemerlang di sisi opah. Perjalanan mu masih jauh.”

Ketika mereka yang lain meraikan keputusan yang diperoleh bersama ibu bapa, cucu kepada Aishah Mat Akat ini memilih untuk ke pusara ibunya. Walaupun hanya pusara yang menanti, dia tetap berkongsi berita gembira itu bersama-sama arwah ibunya.

Advertisement

pelajar sekolah

Kredit: Facebook

pelajar sekolah

Kredit: Facebook

Jika mama ada disisimu saat ini pasti dia juga merasa bangga dengan mu. Teruskan perjuangan mu… Engkau anak yang baik dan tabah menerima dugaan… Opah yakin ila akan berjaya satu hari nanti..

Advertisement

pelajar sekolah

Kredit: Facebook

“Semoga menjadi anak yang baik”

facebook

Kredit: Facebook

“Doakan yang terbaik untuk adik ini”

facebook

Kredit: Facebook

Baru-baru ini juga, seorang pramugara tular di media sosial kerana layanan baiknya pada penumpang warga emas. Semuanya gara-gara perasaan rindu kepada ibunya. Untuk baca artikel penuh, klik pautan di bawah.

Artikel berkaitan: “Macam Layan Ibu Sendiri”, Aksi Pramugara Ini Mendapat Perhatian

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...