“Kalau Dulu Duduk Di Kerusi Penonton, Kini Saya Pula Buat Persembahan” – Aina Abdul

Hiburan

“Kalau Dulu Duduk Di Kerusi Penonton, Kini Saya Pula Buat Persembahan” – Aina Abdul

Penyanyi Aina Abdul yang sering mengikuti persembahan atau konsert di Istana Budaya sejak di bangku sekolah lagi, kini diberi peluang membuat persembahan di pentas berprestij itu sendiri.

Aina Abdul
2 bulan lalu

"Bagai Nak Mati Bayar.." - Tiga Tahun Kumpul Duit Beli Mikrofon, Aina Abdul Nafi Menunjuk-Nunjuk

Advertisement

Aina  atau nama sebenar Nurul Aina Abdul Ghani berkata dia diberi kepercayaan untuk membuat persembahan sempena Konsert Patriotik Tanah Airku yang bakal berlangsung pada 6 November ini.

Aina Abdul

Aina, 28, mengakui dia agak gementar, tetapi pada masa sama teruja. Kalau dulu sekadar menyaksikan konsert dari kerusi penonton, tetapi kini dia pula yang menghiburkan penonton di Istana Budaya.

Saya juga bimbang sebab sudah lama tidak buat persembahan berskala besar yang membabitkan penonton. Namun saya akan cuba berikan yang terbaik pada konsert ini nanti.

Penyanyi lagu Sumpah itu menjanjikan sebuah persembahan istimewa pada malam konsert itu nanti.

Advertisement

Konsert itu sepatutnya diadakan pada Ogos lalu sempena bulan kemerdekaan, tetapi terpaksa ditunda disebabkan pandemik Covid-19.

Selain Aina, ramai lagi artis yang akan membuat persembahan di konsert itu seperti penyanyi Syamel, Ernie Zakri, Fitri Hiswady dan Hairi Safwan serta pendeklamasi puisi, Ahmad Shukri Abdullah.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...