March 2nd, 2018

Sejak beberapa hari ini kontroversi serta kemelut rumah tangga Izreen Azminda bersama madunya Intan Liana serta suami Ude Wahid mendapat perhatian ramai. Sehingga saat ini, Izreen masih menerima pelbagai kecaman sehingga beliau terpaksa nyahaktif akaun Instagramnya.

Pernah merasai sakitnya hati apabila suaminya Aliff Aziz curang dan terlibat dengan kontroversi berdua-duaan di sebuah pusat karaoke bersama aktres Afifah Nasir sebelum ini, penyanyi Bella Astillah turut terkesan dengan berita Intan yang ingin diceraikan.

Simpati dengan nasib Intan yang dimadukan dalam senyap, Bella berkata seseorang wanita itu seharusnya menjaga batas pergaulan mereka dan menjauhkan diri dengan lelaki yang sudah beristeri.

Betul ia melibatkan dua pihak tapi dari awal berjumpa mesti sudah tahu suami orang, seharusnya kita tahu limit kita, sebolehnya jauhkan diri dan jaga kelakuan kita. Hormatilah hak orang lain terutamanya sesama wanita dan kebahagian orang.

Pada 30 November 2017, Izreen tampil membuat pendedahan beliau sudah berkahwin secara rahsia dengan Ude pada 8 Ogos 2017. Untuk pengetahuan anda, pada hari yang sama Ude telah memfailkan permohonan cerai terhadap Intan.

Lafaz cerai sepatutnya dilakukan pada hari Rabu lalu tetapi ditangguhkan sehingga 22 Mac depan untuk menyelesaikan beberapa isu termasuk hak penjagaan anak. Intan akui merasa sedih kerana tidak tahu sebab beliau ingin diceraikan dan masih menyayangi suaminya. Intan turut memberitahu beliau tidak pernah bersemuka dengan Izreen selepas mengetahui tentang perkahwinan aktres itu bersama Ude.

Sumber Berita : mStar Online


85 responses to “Kalau Dah Tahu Suami Orang, Jauhkan Diri – Bella Astillah Komen Isu Rumah Tangga Izreen Dan Intan”

  1. Isteri yg disakiti says:

    Aku penah rasa apa yang intan n bella rasa. Hancurnya hati bila suami curang dgn betina sundal jalang. Aku x heran klu mana2 pasangan kene bunuh sebab ada skandal. Aku pun hampir nak bunuh suami aku cekik tengah tidur sebab curang dgn betina sundal ni, khadijah talib. Fb: ayreen qaleesya. 0197847057. Betina ni siap boleh bagi gambar bogel lagi n sanggup nak poligami. Siap salahkan aku xlayan suami. Dasar betina jalang. Budak jb. Pastu bajet2 suci.

    • J says:

      Aku pun sama. Betina mcm ni tau nak mnyondol je. Sangap batang

    • Isteri yg disakiti says:

      Aku harap betina yg mnyondol laki org tu memdapat balik apa yg ko buat. What goes around comes around

    • Eyeee says:

      OMG..serious la sis..nampak baik je budak tu..(stalk fb dia)

      tapi tak heran, ramai babi menyondol skrg nampak luar baik..tp babi.

  2. kakinakkaki says:

    harapkan tahi lalat je besar

Loading...