Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kalau Betul Nak Sedekah, Tak Payah Soal – Caprice Sindir Aliff Syukri Beri Derma Pada Puteri Balqis?

puteri balqis forex

Kisah pelakon cilik berbakat besar, Puteri Balqis mendapat perhatian ramai termasuklah Datuk Seri Aliff Syukri yang tampil menghulurkan bantuan dan turut menjemput Balqis untuk berkongsikan keperitan perjalanan hidupnya.

aliff syukri puteri balqis

Advertisement

Namun, disebalik itu timbul pula kontroversi lain apabila Aliff ada bertanyakan Balqis apa yang akan dilakukannya jika diberikan wang berjumlah RM100,000, Balqis ada mengatakan bahawa dia akan melaburkan duit tersebut dalam Forex. Rata-rata netizen terkejut dengan kenyataan itu, tiada langsung sebut fasal perubatan.

caprice

Teruk juga Balqis dikecam netizen dan ia menjadi perbualan hangat di media sosial. Terbaru, penyanyi Caprice yang sering mengulas isu semasa turut memberikan pandangannya mengenai perkara tersebut.

“Kalau nak sedekah, jangan soal”

 

Advertisement

 

caprice aliff syukri

Menerusi video dan kenyataan yang dimuat naik di Instagram, Caprice seakan berkias bahawa, jika kita ingin bersedekah tidak perlu canang satu dunia atau mengajukan pelbagai soalan kepada orang yang kita ingin berikan wang sedekah. Ia hanya menimbulkan salah faham.

“Sedekah kena ikhlas bukan ‘marketing'”

caprice aliff syukri

aliff syukri balqis

caprice aliff syukri

caprice aliff syukri

Rata-rata netizen bersetuju dengan kenyataan Caprice yang dipercayai seakan menyindir Aliff Syukri.

Terdahulu, ramai yang mempersoalkan skim Forex yang akan dilaburkan oleh Balqis dan ibunya nanti akan membazirkan wang yang diderma ikhlas oleh orang ramai. Lebih baik untuk memberikan wang kepada Balqis secara bulanan atau disalurkan terus kepada pihak hospital untuk dia mendapatkan rawatan.

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Anonymous

    January 20, 2020 at 5:46 pm

    bagus lah tanye… mak balqis ni nak cash jer mesti lah sesuatu kan… ingat kan antara 3 sebab tuh ade lah utk tujuan perubatan… rupanyer nk labur forex aduiiii elok laa alif syukri bagi pada yg lebih susah..

  2. Anonymous

    January 20, 2020 at 5:33 pm

    ramai jer setuju aliff syukri tanye… kalo xtanye org xkan tau niat sebenar peminta sedekah.. sbb aliff tanye lah kita tau skrg niat balqis bila dpt duit g labur kt forex.. xsebut pun duit utk perubatan dia… kate sakit ape cerrr tuh…

    tq aliff sbb tanye… ramai lagi terdesak memerlukan bantuan… ramai lagi yg sakit parah betul2 nk guna duit utk berubat… bukan utk duit main forex yer..

  3. unknown

    January 20, 2020 at 4:15 pm

    duit dia hak dia la nak tanya ke x.. dengan gosip yg tersebar tentang si ibu, better jangan bg cash.. buat macam Finas.. bukan nak kata percaya cuma berjaga2.. sampai suma artis persoal benda yg sama.. mesti bersebab kn.. mereka lebih kenal

  4. haihh

    January 20, 2020 at 3:15 pm

    damai January 20, 2020 @ 3.30pm
    rasa dlm artikel ni tak sebut pun sal dadih2..ko dah kenapa..

  5. Insan19

    January 20, 2020 at 3:12 pm

    Xslh pun nak tnya. Dr situ pun kita bol3h tahu berguna ke tak duit tu untuk dia. Sebaiknya guna untuk perubatan smpai pulih. Dan guna untuk sekolah. Masa dpn dia masih pnjg. Guna la sebaik mgkin. Tp bg sy sebaiknya dato bantula org lain. Ramai lg artis veteran yg ssh.. Org awam yg ssh. Kalau kisah yg viral ni dah tentu ramai yg mbantu. Kita bantu untuk ringankan beban bkn utk menyenangkan. Ringankan la beban mereka yg masih memerlukan. Tv3 dah bantu.. Org awam pun dah bantu. Finas pun bantu. Rasanya ramai dah bantu. Jgn bantu yg viral jr dato

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama