Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kalau Betul, Jangan Sembunyikan Diri – Fatin Afeefa Minta Wanita Dakwa Beliau Perampas Suami Orang Tunjukkan Diri

Pelakon yang kini sedang dihimpit kontroversi panas bercinta dengan suami orang, Fatin Afeefa menafikan dirinya adalah wanita yang sedang bercumbu dengan seorang lelaki didalam foto yang tersebar di media sosial sebelum ini.

Advertisement

Fatin menerusi portal Kosmo Online juga menjelaskan beliau tidak pernah menjalinkan hubungan sulit dengan suami orang dan meminta pihak yang mendakwa beliau sebagai perampas mendedahkan identitinya yang sebenar.

Orang yang memberi kenyataan tersebut berselindung di sebalik akaun palsu, jadi apa tujuannya? Kalau betul, keluarkan diri dekat umum. Jangan sembunyikan diri anda. Saya tidak kacau siapa pun. Orang tak suka bila kita tunjuk kita senang kot. Entah lah. Cuma, apa yang boleh saya katakan ialah kalau betul, tunjukkan diri. Kalau sembunyi, berita itu tidak sah.

Terdahulu, seorang wanita menerusi laman sosial Twitter mendakwa Fatin dan suaminya sudah lama bercinta dan tinggal bersama. Wanita itu turut mengatakan Fatin telah berjanji untuk memutuskan hubungan dengan suaminya sebelum ini tetapi pelakon itu telah memungkiri janjinya.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

22 Comments

  1. oprawa prac

    April 26, 2018 at 6:49 pm

    Have you ever thought about creating an ebook or guest authoring on other websites?

    I have a blog centered on the same subjects you discuss and would love to have you share
    some stories/information. I know my readers would appreciate your work.
    If you’re even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

  2. Anonymous

    March 20, 2018 at 1:43 pm

    Wives yang husbands korang ada skandal, apasal tak confront husbands korang? Kena nak pi attack gopren suami korang. Dgn Che Ta siap nak koyak mulut bagai. Koyak la kalau berani, ingat takde undang2?

  3. Anonymous

    March 20, 2018 at 8:05 am

    Perangai kalo helok org xkn bercerita..andaikn itu fitnah kau dpt pahala berganda dik..

  4. bie

    March 20, 2018 at 8:03 am

    ermmm sebenarnya si fain ni siapa..aku btl2 x tahu..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top