“Kalau Ada, Saya Terima Seadanya” – Fizi Ali Akui Sudah ‘Move On’, Ramai Netizen Tak Puas Hati

Hiburan

“Kalau Ada, Saya Terima Seadanya” – Fizi Ali Akui Sudah ‘Move On’, Ramai Netizen Tak Puas Hati

Selepas tular satu video yang memaparkan pelakon Shakila Khoriri meluahkan perasaannya sambil menangis apabila ditanyakan soalan tentang hubungannya bersama bekas suami, Fizi Ali.

Terbaharu, tular pula video yang menunjukkan Fizi Ali memberi pandangannya yang pula mengenai hubungan peribadinya dan ia telah meraih perhatian ramai.

Advertisement

Melalui video tersebut, Fizi memberitahu dirinya sudah sepenuhnya move on dari masa lalu yang juga merangkumi hubungannya bersama Shakila.

Dalam pada itu, penyampai radio berkenaan turut berkata dia berbesar hati untuk menerima orang baharu di dalam kehidupannya jika jodoh sudah datang.

Advertisement

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen tidak berpuas hati dengan apa yang diperkatakan oleh Fizi. Malah, merasakan lebih baik jika Shakila tidak bersama dengan lelaki itu lagi.

 

komen tiktok

Dalam pada masa yang sama, netizen turut berasa ‘geram’ dengan jawapan yang diberikan oleh Fizi kerana jawapan yang diberi sangat berbeza dengan apa yang diberikan oleh Syakila.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

Shakila masih sayang Fizi
1 bulan lalu

“I Terima Kalau You Datang Balik” - Syakilla Menangis, Netizen Kata Fizi Ali Cepat Sangat ‘Move On’?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    May 24, 2022 at 5:55 am

    X habis2 cerita diorang berdua ni.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...