Written by Bella | October 18th, 2019

Selamat menimang cahaya mata lelaki yang diberi nama Aslan pada 11 Oktober lalu, penyanyi Kaka Azraff memilih untuk berpantang selama 28 hari di sebuah pusat penjagaan mewah bertaraf lima bintang di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur.

kaka azraff

Menurut Kaka dia memilih tempat berkenaan kerana mahukan penjagaan yang terbaik buat diri dan anaknya. Malah, suaminya juga dapat tinggal bersama dan dia merasa seronok semuanya berada dalam kedaan baik dan rapi.

Lagipun di sini saya dan anak dijaga dengan rapi selain terdapat aktiviti sihat untuk ibu yang baru melahirkan zuriat. Selalunya kita dengar wanita baru melahirkan anak akan berpantang di rumah, kemudian ada penjaga khusus yang datang untuk memantau. Tapi ketika mendengar mengenai pusat penjagaan ini saya teringin untuk rasai sendiri pengalaman ini.

kaka azraff aslan

Alhamdulillah saya seronok dan semuanya berada dalam keadaan yang baik. Malah suami juga boleh tinggal bersama.

Berbicara mengenai pengalaman menjaga anak sulungnya, Kaka berkata Aslan seorang bayi yang sangat mudah dijaga, tidak banyak ragam.

kaka azraff

Setakat ini Aslan sangat mudah dijaga dan tidak banyak ragam. Dia akan terjaga apabila nak susu malah tidak kuat menangis. Saya juga tak sangka proses selepas kelahiran semudah ini. Mungkin saya melalui pelbagai dugaan sepanjang kelahiran apabila selama sembilan bulan muntah setiap hari.

Kaka mendirikan rumah tangga dengan usahawan Adam Azriff pada 14 Disember tahun lalu selepas tiga bulan bercinta.

Sumber Berita : Harian Metro

7 responses to Kaka Azraff Berpantang Di Pusat Penjagaan Mewah 5 Bintang

  1. Queen says:

    Dah rezeki dia berpantang di tempat yg mahal. Biarlah duit dia. Rugi ke x rugi dia yg tnggung. Jgn ckp untunglah ada duit semua boleh jd.dia pon usaha utk dpt duit sbnyk tu. Bersihkan hati n sbnrnya kita yg dengki dgn org lain. Padahal dia x Kenal kita pon, kita plak p kutuk dia. Dia dpt pahala.

  2. NANA says:

    ALHMDLH. SBNRNYA STIAP ORG BERBEZA. ADA YG ALLAH PERMUDAHKN MSA DIA MGANDUNG, TP SLPS LAHIR ALLAH BERIKAN UJIAN. MCM AKU SNDRI, MSA MNGANDUNG, MMG HARI2 MUNTAH TERUK. SMPI DRIVE KRETA PN PGG SBLH TGN PLASTIK. KDG TU TAK SMPT. TRUS MUNTAH..ABES BASAH BAJU KERJA. TP TRUSKN JGK DRIVE. BILA BERSALIN, ALLAH BG NIKMAT LAIN. BBY AKU CUMA MENANGIS BILA NK SUSU ATAU TUKAR PAMPERS JE. TGH MLM BLH TDO, YG PNTG DIA TAK TERJERIT2. SYUKUR,

Tinggalkan Komen Anda Di Sini