“Kadang-Kadang Komen Negatif Pun Boleh Ajar Saya Jadi Lebih Baik” – Aina Abdul

Hiburan

“Kadang-Kadang Komen Negatif Pun Boleh Ajar Saya Jadi Lebih Baik” – Aina Abdul

Penyanyi Aina Abdul mengakui tidak rasa tertekan apabila setiap video baharu yang dimuat naiknya di YouTube mendapat tanda tidak suka oleh pendengar.

Aina Abdul
1 bulan lalu

Fokus Jaga Badan Dan Ingin Langsing, Aina Abdul Berjaya Turunkan Berat Sebanyak 7 kg

Advertisement

Aina  atau nama sebenar Nurul Aina Abdul Ghani berkata biarpun dirinya menerima perkara itu dengan positif namun ibunya pula berasa sedikit terkesan dan tertanya-tanya mengapa ada yang menekan tanda tidak suka.

Aina Abdul

Penyanyi lagu Shadow itu faham setiap pendengar mempunyai selera dan pandangan tersendiri. Tetapi, ibunya pula yang sedikit terkesan dengan perkara ini.

Mak saya adalah peminat nombor satu saya. Jadi, dia akan memantau berapa banyak tanda suka atau tidak suka yang saya terima.

Aina, 28, berkata setiap kali berjumpa dengan ibunya, pasti ibunya akan bertanya kenapa perkara itu berlaku dan dia terpaksa jelaskan yang kita perlu faham selera pendengar berbeza-beza.

Advertisement

Menurut Aina, komen yang berbaur negatif dapat memberi satu pengajaran kepadanya untuk menjadi lebih baik. Baginya, berapa pun jumlah tanda suka atau tidak suka, apa yang penting mereka tetap menyumbang kepada setiap video yang dikongsikan itu.

‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...