March 20th, 2020

Sejak beberapa hari lalu, sedang hangat diperkatakan mengenai desas-desus pergolakan rumah tangga, Datuk Seri Aliff Syukri. Malah, kapsyen usahawan kosmetik itu yang penuh dengan maksud tersirat mengundang persoalan ramai.

aliff syukri

Baru-baru ini, Aliff menerusi akaun Instagramnya meluahkan rasa keliru dengan kasih sayang seseorang adakah ianya tulus ikhlas atau hanya bersandarkan wang ringgit semata-mata.

Kadang-kadang kita keliru orang sayang kita sebab duit atau ikhlas. Bahaya kalau sayang sebab duit dan rapat sebab duit sebab duit akan habis. Siapa setuju?

aliff syukri cerai

Lebih menjadi tanda-tanya, Aliff juga sudah lama tidak memuat naik foto bersama isterinya, Datin Seri Nur Shahida.

Rata-rata netizen juga bertanya mengapa Aliff tiada pada sambutan hari lahir isterinya bar-baru ini. Ia seakan menguatkan lagi dakwaan bahawa hubungan mereka suami isteri bermasalah dan rumah tangga mereka goyah.

aliff syukri cerai aliff syukri

Terdahulu, timbul spekulasi mendakwa Shahida telah memfailkan perceraian di mahkamah. Bagaimanapun, dia dan Aliff memilih untuk berdiam diri dan enggan memberikan sebarang komen mengenai status rumah tangga mereka.

Sumber Berita : Projek MM


17 responses to “Kadang-Kadang Kita Keliru Orang Sayang Sebab Harta Atau Ikhlas – Aliff Syukri”

  1. Abg malek says:

    Sajat lancap btg dia terbayangkan aliff syukri

  2. haih says:

    harapnya post ko bukam utk bini ko la eh…kalau ikut luarannya.. aku pun tk sanggup nk hidup ngan ko alif oiii.. perangai mcm apa.. bila ko lawan kata mak ko.. kata bini apatah lg.. musabahah diri la weyyy.. kembali pd Dia.. huh! sakit pulak tengokkan dia ne.. hmmm

  3. Anonymous says:

    cr br la dato,menyamar jd miskin pastu masuk kg bek beras,campur gula cmapur garam.suh anak dara asingkan???

  4. Anonymous says:

    Kalau sebab duit, buat apa dia tinggalkan kau? Kau tu yg lebih dengar cakap Sajat dari cakap bini kau. Cakap mak kau pun kau boleh ingkar. Kau tu kemaruk sgt dgn Sajat, jatuh cinta dgn sajat kot. Pi la kawen dgn Sajat tu. Tu pun kalau boleh. Tak pun kau mmg nak jadi mcm Sajat tu tukar jantina. Masyaallah. Insaf la, jauh kan diri dari pengaruh buruk tu…..

  5. Anonymous says:

    Kau tu lebih dengar cakap Sajat dari cakap bini sendiri. Cakap Mak sendiri pun kau ingkar. Ok la tu bini bg peluang kau kawen dgn Sajat kot..

Loading...