Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kacaknya Kekasih Baru Lana Nordin, Parvel Dari Republik Czech

Wow. Kacaknya kekasih baru Lana Nordin yang dikenali dengan gelaran Pamela Anderson Malaysia. Abang Nara yang lelaki sejati ini pun mengakui kekacakan Parvel yang berasal daripada Republik Czech. Untunglah Lana dapat pakwe hensem.

kekasih baru lana nordin

Advertisement

Tambah best ialah apabila umur si Parvel ini masih muda lagi iaitu 24 tahun. Untuk makluman, Lana Nordin berusia 33 tahun. Memang bertuah badan si Lana dapat pakwe kacak dan muda. Semoga hubungan Lana dan Parvel ini akan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Ikan genetik berwarna pink.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

76 Comments

  1. the hell is pamela anderson malaysia

    November 17, 2012 at 12:44 pm

    Ape yang pamela anderson nye.. tetek segan segan je ade. Propa je bang nara ni.

  2. Abah Sasa

    November 15, 2012 at 1:25 pm

    tak payah nak bangga2 sgtlah setakat couple dgn mat salleh ni, yg utama pastikan tak buat maksiat.. kalau nak, kahwin jelah.. bila dah kahwin nanti, pastikan yg baru memeluk Islam tu belajar ttg Islam dgn baik.. dan yg dah asalnya Islam pula kenalah byk berikan pendedahan ttg Islam supaya Allah permudahkannya n berikannya hidayah.. jangan masuk Islam semata2 nak kahwin je ye… sudahnya kau ke hulu, dia ke hilir.. yg camni ler yg byk berlaku…paling kesian, anak2 yg jadi mangsa…!!!!

    • mamat

      November 15, 2012 at 1:31 pm

      betul apa yg Abah Sasa ckp, aku setuju. tp Lana jgn nak perasan pamela anderson sgtla. tak lawa pun si Lana ni seksi je lebih wpun kemetot.

  3. Anonymous

    November 14, 2012 at 4:08 pm

    apesal aku tengok bukit si lana ni macam fake je? kalau yg ori takkan bulat macam tu lah. taklah besar sangat sampai nak gelar dia pamela anderson malaysia. geli geleman aku tengok.

    oi lana, ko ingat si parvel tu nak sgt ngan ko ke? dia nak main2 ngan ko je lah. bila lubang ko tu dah tak berapa nak ketat, mesti dia lari. kesian bakal laki ko dapat lubang yg dah besar. ish ish ish

Loading...
To Top