“Juri Bagi Komen Pun Alahai..” – Thalia Ungkap All Together Now Malaysia Bukan Tempatnya

Hiburan

“Juri Bagi Komen Pun Alahai..” – Thalia Ungkap All Together Now Malaysia Bukan Tempatnya

Penyanyi Thalia yang menyertai program All Together Now Malaysia (ATNM) menyuarakan pendapatnya mengenai hal sebenar yang terjadi di program tersebut di Instagramnya, baru-baru ini

All Together Now Malaysia
3 bulan lalu

Program All Together Now Malaysia Kini Kembali, Isu Langgar SOP Dah Selesai

Advertisement

Thalia atau nama sebenarnya Ketty Natalia Rasul Khan berkata, lagu nyanyian kumpulan Guns N’ Roses itu adalah bukan pilihannya dan yang membuat keputusan untuknya menyanyikan lagu tersebut adalah pihak produksi.

Menerusi satu hantaran di Instagram yang dibuat oleh Thalia, dia mendakwa lagu Ziana adalah ‘makanan’nya dan sukar untuknya  membawakan lagu Sweet Child O’ Mine.

Advertisement

Thalia yang juga merupakan bekas peserta program Mentor di TV3 itu turut mengkritik juri yang memberi komen selain secara sinikal mendakwa juri yang tidak bangun ketika peserta sedang menyanyi adalah hebat.

Juri bagi komen pun alahai… apo??

Di dalam hantaran sama, peserta wanita itu turut menyenaraikan juri yang tidak bangun dan memberikan markah seperti Siti Nordiana, Bob Yusof, Kelly Azman, Vanessa, Tanushree Dutta, Lil Milo, AG Coco, Azira Shafinaz dan Suresh.

Thalia ATNM

Dalam pada masa sama, menerusi hantaran lain yang dibuat oleh Thalia di Instagram, dia turut memuat naik video nyanyian salah seorang juri yang tidak bangun iaitu Kelly Azman dengan membandingkan nyanyiannya dengan lagu yang sama.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. anonymous

    October 27, 2021 at 9:57 pm

    apasal aku nengok si pondan kelly tu kusam macam kayu api neraka jahanam ha ha ha ha ha keh keh keh keh lagi satu pondan tak siap rambut blond cam muka indon kontrakan cuci jamban hak kah kah kah ki ki ki h kih

  2. Anonymous

    October 27, 2021 at 7:56 pm

    Tambah2 c kelly tu.. acah2 nyanyi ziana high note.. hampeehhh

  3. anonymous

    October 27, 2021 at 4:53 pm

    memang pon sampah punya program,program fun fair banyak bapok hodoh berleluasa dlm program ni bapok kepit suara mcm nak cirit dlm seluar pun boleh lepas masuk APO bagi la influencer trans yg cantik meletop as a judge baru best ini tidak bapok tak siap pecah rumah bukan main besar kepala lagi ekk jadi judge uwekkkksss kapten syok sendiri TAIK

  4. Anonymous

    October 27, 2021 at 4:17 pm

    Merepek la program tu

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...