Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Julia Perez Buat Tatu Hayya ‘alal falah Di Belakang Tubuhnya

Memang si Julia Perez ini penuh dengan kontroversi. Tak habis-habis teknik yang digunakan untuk mempopularkan dirinya sendiri. Terbaru Julia Perez yang dikenali dengan nama glamer Jupe telah melukis tatu “Hayya ‘alal falah” di belakang tubuhnya.

tatu julia perez

Advertisement

Kalimat “Hayya ‘alal falah” ini adalah salah satu ayat di dalam seruan azan yang bermaksud marilah menuju kemenangan. Abang Nara tak tahu kemenangan apa yang mahu dituju oleh Julia Perez dengan membuat tatu sebegini. Sudah-sudahlah buat kontroversi bodoh dan menjatuhkan agama sendiri. Kredit gambar BlogSerius.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

109 Comments

  1. Suka Ustaz Don

    September 9, 2012 at 9:27 am

    Dunia akhir zaman..mati nanti rasa la ngko kna lapah kulit tu sbb letak tatoo camtu..semoga mati nanti bukan dalam kekufuran.. kesian pompuan indon nie kn..aku xknl pn..so mmg xberapa popular sgt la kn..tp mmg bukan semua org indon nie jahat..tp leh dikatakan 10% je yg baik..tu lom kira kacau rumah tangga org lain lg.. Hmmmm..

  2. nara, please kindly remove semak-ase-nak-sepak-nara adv

    September 8, 2012 at 10:50 pm

    semakla iklan ni. nyampahla aku..malas nak bukak nara dah. nak bace gosip pom tension. nara, nara, letak iklan tu kat sidebar dah lerr.org pndg jugak.
    grrrr~

  3. Anonymous

    September 8, 2012 at 9:59 pm

    cmne nak masuk bilik air dengan kalimah Allah tertera kat badan?? nak wiwi..nak yak…hurm…walaupun aku ni x berapa pandai soal agama, tp aku tahu mana boleh & mana x boleh…semoga Allah berikan ko hidayah…aminnn

  4. Sweet32

    September 8, 2012 at 9:41 pm

    Patut la indon kena mcm2 bencana! Org2 dia buat perkara bkn2..

  5. siti sitot

    September 8, 2012 at 8:47 pm

    pertama, bertatu mmg haram
    kedua, siap bertatu azan lagi… seolah2 mmpersendakan agama..
    ketiga..motif??? niattt???
    keempat.. bwk2la bertaubat… n pergilah menuntut ilmu agama secukupnye dulu

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama