October 3rd, 2012

Berhubung dakwaan sebuah akhbar semalam yang Jue Aziz telah mendapat hadiah mahal daripada Aidil selain mendakwa hubungan Jue dan Aidil kini semakin serius dengan panggilan sayang, Jue Aziz telah ditemuramah oleh Kosmo! dan mendakwa semua cerita tersebut mengarut dan tidak betul. Menurut Jue, dia sendiri tidak tahu apa-apa dan sebab perkara ini boleh berlaku.

Mungkin orang itu gembira dengan membuat cerita-cerita seperti ini. Jadi, biarlah dia nak cakap apa. Bagi Jue, benda (gosip) itu semua tidak betul.

Ditanya mengapa dia tidak mengambil tindakan jika semua gosip itu tidak benar, Jue menjawab:-

Mula-mula memang saya ada niat nak bawa kes ini ke mahkamah dan rujuk kepada peguam tetapi bila fikir balik saya kasihan dengan keadaan orang itu. Dengan anak-anak masih kecil dan masalah dengan suami. Jadi, saya tidak jadi nak buat semua itu dan lebih selesa berdiam diri. Lagipun, saya tak sezalim itu untuk kenakan orang.

Dia juga mendakwa tahu siapa yang membuat gosip tersebut tetapi tidak mahu mendedahkannya:-

Mestilah saya tahu tapi saya tidak mahu dedahkan siapa dia. Biarlah saya dan dia sahaja yang tahu.

Ditanya tentang komen orang ramai tentang gosip tersebut, Jue menambah:-

Sebelum ini Jue dah bagi komen tentang benda (gosip) Jue dan Aidil, namun terpulang kepada orang tersebut. Sebab itu urusan dia dengan Allah.

Mengenai perkembangan kerjaya, Jue sedang sedang menjalani penggambaran sebuah program TV 26 episod untuk stesen Radio Televisyen Malaysia. Menurutnya, ada tawaran lain yang diterima tetapi buat masa ini dia mahu memberi tumpuan sepenuhnya terhadap program tersebut memandangkan dia baru sahaja habis penggambaran episod yang menjalani penggambaran di Sabah.

Bila sudah selesai semuanya, insya-Allah kalau ada tawaran lain, Jue tidak akan tolak.


185 responses to “Jue Aziz Tidak Mahu Ambil Tindakan Kerana Gosip Dengan Aidil, Kesian Dengan ‘Orang Itu’”

  1. umie aizul dilah says:

    alah…..bgi je jue ni kt aidil 2….nanti ble dye dh kwin,aidil pn akn bt mcm 2 gak kt dye…mse 2 biar je dye rse ape yg rita rse skrang…biar pdan mke…

Loading...