November 20th, 2012

Bersyukur Abang Nara melihat tahap kesedaran selebriti Malaysia yang sangat tinggi dalam usaha membantu rakyat Palestin yang sedang diserang rejim zionis Israel sekarang. Ini menunjukkan betapa prihatinnya artis kita di dalam membantu sesama umat Islam.

diana amir

Antara selebriti yang akan turun padang di Pavillion esok (Rabu 21 November 4.30 petang) ialah Diana Amir, Heliza Helmi, Yatt Hamzah, Iqram Dinzly, Ainul Aisyah dan ramai lagi. Mereka akan berada perkarangan pusat membeli belah untuk mengutip derma daripada orang ramai di situ.

islam

Sama-samalah kita yang berkelapangan untuk turut serta dalam usaha murni ini. Kepada selebriti yang terlibat, jutaan tahniah Abang Nara ucapkan atas keprihatinan anda. Info asal Mstar Online.


16 responses to “Jom Sertai 10 Selebriti Kutip Derma Untuk Palestin Di Pavillion Esok”

  1. berlari says:

    aku suka diana amir n irma hasmie bertudung..sgt sopan dan nampak solehah..tp kurang berkenan dgn cara yatt yg pic atas ni.. tak tutup dada.. DA n IH pun bertudung tutup dada n baju pun tak ketat :) baguslaa tu.. pndai IH jagediri..

  2. Raja minah jambu says:

    sudahhhhhhhh lahhhhh HIPOKRIT !!!! dua2 minah tudong yg tk jambu ni eksen alimmmmm macam bagusssssss je !!!! pegi balek sudah lahhhhhh !!!

    • kembar diana amir says:

      elehhhhhhhhhh..jeles lettewwww…
      kau bukan tuhan nak nilai dorang tuh hipokrit atau x..
      orang nak buat amal pun kau nak kondem..
      kau pun lum tentu nak buat benda amal nie kan…
      looserrrrrr….

    • Anonymous says:

      kau ni jambu ada bijik ke tak da bijik???

    • iphoneuser says:

      Selalu nak perhatian, dan sengaja tulis comment buruk2 supaya diri fames kan?

  3. ank incik kamal says:

    syukur sgt ad artid sgup trun utk kutip drma
    ya Allah kau lahanatkn kapir israel yahudi
    kau tmptkn saudara kami di palestin yg trkorban syuga firdausmu

    sy psti akn mnderma juga
    dn juga brdoa
    psst nk komen sket yat cntik ttup sume xp kurgkn mekap awk yg agk tebal tu cz muslimah yg baik akn sorokkn kcntiknnye dpn umum dn hnya utk suami je
    klo stkt nk brbedak utk ttup wjah pucat je bley puan yat

  4. VANILA says:

    yeahhhh!!!!!

Loading...