Jom Bina Panggung Wayang Sendiri Di Rumah Untuk Anak-Anak

Kehidupan

Jom Bina Panggung Wayang Sendiri Di Rumah Untuk Anak-Anak

Ramai di kalangan kita gemar menonton wayang pada hujung minggu atau hari biasa untuk melepaskan kebosanan bersama kawan-kawan, kekasih mahupun ahli keluarga. Tahukah anda harga untuk satu tiket menonton satu tayangan filem lebih kurang belasan ringgit.

Bayangkan jika anda mempunyai anak yang ramai memang tidaklah anda akan membawa mereka ke panggung wayang selalu menonton kartun kegemaran mereka. Mungkin, hanya setahun sekali anda dan anak-anak menonton wayang.

Advertisement

Jadi apa kata anda mendekorasi sendiri ruangan wayang di dalam bilik yang kosong di rumah agar anak-anak anda dapat menyaksikan sendiri tayangan filem ala-ala di panggung wayang.

Jom lihat cara Dicas Trueques buat wayang di rumah.















Pasti anak-anak akan suka. Selepas ini bolehlah anda meluangkan masa bersama anak-anak setiap jumaat malam menonton kartun kegemaran mereka di bilik ini bersama bertih jagung yang dibuat sendiri.

Barulah seronok dapat meluangkan masa dengan orang tersayang.

 

Sumber: Dicas Trueques

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...