January 11th, 2012

Abang Nara ingatkan fesyen tayang dada ini sudah tamat pada tahun 1998 namun ianya muncul kembali. Johan As’ari dengan rela hati menayangkan dadanya untuk tatapan ramai di dalam majalah By’U.  Agak tidak sesuai kerana tiada bulu dada yang mampu menggoda hati para wanita di luar sana. Tak gitu?.

johan

Abang Nara Johan As’ari nampak lebih kacak dan bergaya apabila tidak berposing mendambakan dadanya di atas. Kan macho kalau posing sempoi seperti di bawah.

johan

Apa apa pun, semoga posing dada sebegini adalah yang pertama dan terakhir untuk Johan. Zaman tayang dada sudah lama tamat.


103 responses to “Johan As’ari Tayang Dada, Tergodakah Anda?”

  1. eishhh says:

    actually, x perlu la nak tayang2 dada neyh.kalau nak feymes pn buat la cara yg baik.jgn nak asyik ikut ckp itu la ini la.nnt last2 kata..i just ikut ape yg pihak media suruh je.eishh.

  2. sumie says:

    Err, dengar kata dia ni bekas pelajar Tahfiz, dah jadi pelakon peluk sana pegang sini. Ini ke hafiz yang sepatutnya bimbing masyarakat? =.=

  3. CincaiFuckFreeMason says:

    babi freemason!!! tangan tu melambangkan freemason!!! fuck you!!!

  4. Addam says:

    aku rasa kalau dia topless terus lagi bagus.. ada kot tu dah nampak macam bangang,.. bulu x bulu cerita lain..

  5. mike says:

    tak kenai pon sapadia johan ni..haha..lol

Loading...