Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Johan As’ari Tayang Dada, Tergodakah Anda?

Abang Nara ingatkan fesyen tayang dada ini sudah tamat pada tahun 1998 namun ianya muncul kembali. Johan As’ari dengan rela hati menayangkan dadanya untuk tatapan ramai di dalam majalah By’U.  Agak tidak sesuai kerana tiada bulu dada yang mampu menggoda hati para wanita di luar sana. Tak gitu?.

johan

Advertisement

Abang Nara Johan As’ari nampak lebih kacak dan bergaya apabila tidak berposing mendambakan dadanya di atas. Kan macho kalau posing sempoi seperti di bawah.

johan

Apa apa pun, semoga posing dada sebegini adalah yang pertama dan terakhir untuk Johan. Zaman tayang dada sudah lama tamat.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

103 Comments

  1. eishhh

    January 24, 2012 at 8:29 am

    actually, x perlu la nak tayang2 dada neyh.kalau nak feymes pn buat la cara yg baik.jgn nak asyik ikut ckp itu la ini la.nnt last2 kata..i just ikut ape yg pihak media suruh je.eishh.

  2. sumie

    January 18, 2012 at 12:09 pm

    Err, dengar kata dia ni bekas pelajar Tahfiz, dah jadi pelakon peluk sana pegang sini. Ini ke hafiz yang sepatutnya bimbing masyarakat? =.=

  3. CincaiFuckFreeMason

    January 17, 2012 at 11:25 am

    babi freemason!!! tangan tu melambangkan freemason!!! fuck you!!!

  4. Addam

    January 16, 2012 at 2:04 am

    aku rasa kalau dia topless terus lagi bagus.. ada kot tu dah nampak macam bangang,.. bulu x bulu cerita lain..

  5. mike

    January 15, 2012 at 7:40 am

    tak kenai pon sapadia johan ni..haha..lol

Loading...
To Top