November 15th, 2018

Setelah sekian lama bersendirian, pelakon Johan As’ari sudah menemui cinta baharu bersama seorang wanita yang juga pengusaha ladang ternak lembu, Dr Nazejulaiti Mahmud.

Mereka sudah beberapa bulan menyulam cinta dan mengenali hati budi masing-masing dengan lebih dekat. Tidak mahu ada salah faham yang timbul pada masa hadapan, Johan menceritakan setiap perkara mengenai sejarah hidupnya yang terdahulu termasuklah kontroversi kepada kekasihnya itu.

Dari hari pertama kenal, saya sudah bercerita segalanya. Malah, saya minta dia buat carian di Internet mengenai siapa diri saya sebenarnya. Bukan apa, saya mahu bersikap jujur dan telus. Saya mengaku banyak buat silap sebelum ini terutama dalam percintaan. Pendek kata, apabila mulai berkenalan dengannya saya bersih tanpa ada yang disembunyikan.

Nazejulaiti pula mendedahkan Johan telah menghadiahkan senaskah Al- Quran yang sama dengannya. Setiap pagi Johan akan meminta beliau membaca ayat tertentu dan kemudian akan membuat huraian.

Kami memiliki Al-Quran sama yang lengkap dengan maksud dan terjemahan. Jadi, sebelum tidur atau pada waktu pagi dia suruh saya buka muka surat dan cari ayat tertentu. Kemudian, dia minta saya baca maksud ayat berkenaan sebelum dia buat huraian. Sejujurnya, apabila berkawan dengannya saya berasa kehidupan terisi. Saya tak pernah rapat dengan lelaki dan ada seseorang yang istimewa. Kiranya, Johan adalah yang pertama.

Kedua belah keluarga juga merestui hubungan mereka tetapi tidak pernah terlalu mendesak untuk pasangan ini lekas mendirikan rumah tangga. Semoga Johan dan kekasihnya kekal bahagia. Siapa tahu ada jodoh bersama untuk ke jenjang pelamin? Doakan yang terbaik buat mereka.

Sumber Berita : Harian Metro


26 responses to “Johan As’ari Sudah Temui Cinta Baharu, Hadiahkan Kekasih Al-Quran”

  1. Anonymous says:

    Huh..jantan poyo ni lg…NEXT……

  2. chinta says:

    baca ayat al quran sikit dah ‘suci’ segala..

    bagi hadiah Al Quran sikit nampak ‘baik’ belaka..

    fake btl retis mcmni. kalau hidup btl2 btunjangkan Al Quran takdenya life mcm dia tu.

    Dulu Idris Khas sibuk canang awek dia Sanaa bantu fahami al quran la ape lah. faham tp x amal lps tu bgtau seantero dunia, tujuan utk berbangga ke mcmne?

  3. hurmm.. xsabar nk tengok penyudahnya. putus gak ke or betul2 jadi kawin dia ni.

Loading...