August 8th, 2018

Umum mengetahui pelakon yang mula dikenali menerusi siri Juvana, Johan As’ari antara selebriti yang menyokong kuat kepimpinan terdahulu iaitu Datuk Seri Najib Razak.

Menerusi akaun Instagramnya, Johan ada memuat naik foto beliau bersama bekas perdana menteri itu dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor. Johan meluahkan rasa bangga serta berterima kasih kepada Najib atas segala baktinya untuk rakyat Malaysia dan sudah banyak yang beliau pelajari sewaktu pemerintahan kerajaan terdahulu.

Johan pada masa yang sama mengenang jasa Rosmah yang juga telah banyak berjasa kepada negara.

Muat naik Johan itu mendapat pelbagai respon daripada netizen termasuklah mereka yang mengecam pendapat aktor itu.  Maklumlah, bila berbicara soal politik setiap orang mempunyai pandangan berbeza bukan? Apa-apa pun, janganlah sampai terlalu taksub ya.


54 responses to “Johan As’ari Puji Datin Seri Rosmah Mansor Banyak Berjasa Pada Negara”

  1. saya gmok says:

    kepala bana ko….byk sgt jilat la ko ni……makin bebal la

  2. Azizah says:

    banyaklaa ko punya jasa sangat…………………………boleh blah!!!!!

  3. Anonymous says:

    tak payahlah nak puji2 kak mah tu..udah2ler..past is past lupakan saja weyyy…tak de pujian keatas kak mah sbb suka membazir bukan org tak tau wey…satu dunia dah tau…kecuali ko la JOHAN AS’ASRI tak tau pasal tu kot…bangang sgt kenaper ek ?

    • NILA AMBOI says:

      Nila masuk kerja xpernah on time.. LEPAS MASUK KERJA DIA TERUS ONLINE. XBLEH BUAT KERJA SIBUK JAGA HAL ORANG LAIN..

  4. viro says:

    Kak mah pernah bentang bajet bagaimana utk jimat di hari raya.. Baju raya 2 pasang, kuih 3 balang..

  5. TomKrusi says:

    ada bagus,ada x bagus. kak Borosmah ngan abg Bijan.masing2 punya pandangan tapi aku rasa pandangan kau x sesuai dgn keadaan

Loading...