Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Johan As’ari Dan Nabila Huda Sudah Putus Cinta

Minggu ini ialah minggu Nabila Huda. Masih tidak reda dengan kontroversi gaun seksi di majlis Anugerah Blockbuster, portal Murai melaporkan yang hubungan cinta Nabila Huda dengan Johan As’ari sudah pun berkubur. Mereka berdua sudah putus cinta sejak bulan lalu.

nabila huda johan

Advertisement

Johan dan Nabila dikatakan mempunyai masalah daripada segi persefahaman dan soal kerjaya sehingga menamatkan hubungan percintaan mereka berdua. Tak apalah, mungkin ada jodoh yang lebih baik buat Johan dan Nabila. Dua-dua pun sekarang tengah popular. Mungkin dengan putusnya cinta ini akan ada lebih masa untuk membina kerjaya. Tak gitu?

P.S: Basikal daripada kerusi? Tak logik kan?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. i am ok

    October 10, 2012 at 1:27 pm

    bercinta tak declare tp ptos dorg declare..

  2. johnjeninz

    October 10, 2012 at 12:29 pm

    Blahhhhhh la….propa je lebih……

  3. Kepologi

    October 10, 2012 at 12:15 pm

    bagus la kalau dh putus..x rugi walau sekuman pn kalau ko x dpt si nabila sosial ni..buang karen jer..dh tahu janda tpi x tahu nk jaga status janda..

  4. AAK

    October 10, 2012 at 11:07 am

    mat-mat tahfiz memang sibuk dok kejar minah-minah hot & seksi. al maklum la nak menguji ketinggian ilmu tahfiz yg dipelajari. cobaannn~~~

  5. Diri Ini

    October 10, 2012 at 9:05 am

    dulu siap ckp untung sapa dpt jd suami nabila…hehe

Loading...
To Top