October 9th, 2012

Minggu ini ialah minggu Nabila Huda. Masih tidak reda dengan kontroversi gaun seksi di majlis Anugerah Blockbuster, portal Murai melaporkan yang hubungan cinta Nabila Huda dengan Johan As’ari sudah pun berkubur. Mereka berdua sudah putus cinta sejak bulan lalu.

nabila huda johan

Johan dan Nabila dikatakan mempunyai masalah daripada segi persefahaman dan soal kerjaya sehingga menamatkan hubungan percintaan mereka berdua. Tak apalah, mungkin ada jodoh yang lebih baik buat Johan dan Nabila. Dua-dua pun sekarang tengah popular. Mungkin dengan putusnya cinta ini akan ada lebih masa untuk membina kerjaya. Tak gitu?

P.S: Basikal daripada kerusi? Tak logik kan?


43 responses to “Johan As’ari Dan Nabila Huda Sudah Putus Cinta”

  1. i am ok says:

    bercinta tak declare tp ptos dorg declare..

  2. johnjeninz says:

    Blahhhhhh la….propa je lebih……

  3. Kepologi says:

    bagus la kalau dh putus..x rugi walau sekuman pn kalau ko x dpt si nabila sosial ni..buang karen jer..dh tahu janda tpi x tahu nk jaga status janda..

  4. AAK says:

    mat-mat tahfiz memang sibuk dok kejar minah-minah hot & seksi. al maklum la nak menguji ketinggian ilmu tahfiz yg dipelajari. cobaannn~~~

  5. Diri Ini says:

    dulu siap ckp untung sapa dpt jd suami nabila…hehe

Loading...